d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hej Jag Heter Baldvin Ahlander
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 15 2012 09:12pm
hans vän

Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Apr 16 2012 02:05am
Quote (ChingeR @ 16 Apr 2012 05:12)
hans vän

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/422483_396903820325500_100000176574920_1810572_1235368576_n.jpg


fyfan så äcklig
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 16 2012 02:08am
Så länge man inte behöver se hennes ansikte hade jag stockat henne.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 16 2012 02:10am
Killen är ju gangstah nr.1
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 16 2012 02:14am
Quote (umade @ 16 Apr 2012 10:08)
Så länge man inte behöver se hennes ansikte hade jag stockat henne.


That.
Bag and tag.

Han hade dock snygg coverbild!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 16 2012 05:16am
jag känner mig som en gammal man som vill gråta över mänskligheten när jag ser glinen på facebook.
were fucken doomed bro
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Apr 16 2012 05:18am
Quote (SpAz. @ 16 Apr 2012 12:16)
jag känner mig som en gammal man som vill gråta över mänskligheten när jag ser glinen på facebook.
were fucken doomed bro


Ja jag trodde väll inte att Facebook skulle bli nya Lunarstorm när jag gick med..
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 16 2012 05:26am
Quote (ChingeR @ 16 Apr 2012 05:12)
hans vän

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/422483_396903820325500_100000176574920_1810572_1235368576_n.jpg


daa fuuq!!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 16 2012 05:43am
Quote (ChingeR @ 16 Apr 2012 05:12)
hans vän

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/422483_396903820325500_100000176574920_1810572_1235368576_n.jpg


Att en bild kan säga så mycket!
Quote (snigelfis @ 16 Apr 2012 13:18)
Ja jag trodde väll inte att Facebook skulle bli nya Lunarstorm när jag gick med..

hehe det är ett dagis för både vuxna och barn! :>

This post was edited by SpAz. on Apr 16 2012 05:43am
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll