d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 0% Varningar!
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 15 2012 02:30pm
Första gången på nästan 5 år som jag inte har någon varning, fick första varningen November 2007 och aldrig haft 0% sen dess, ett stort steg detta.. :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 15 2012 02:37pm
Quote (PhearCIII @ 15 Apr 2012 22:30)
Första gången på nästan 5 år som jag inte har någon varning, fick första varningen November 2007 och aldrig haft 0% sen dess, ett stort steg detta.. :)


CEEEEEEEEEEEEEEELEBRATIONS TIME CCCCCCCCC'MOOOON!

:banana:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 15 2012 02:40pm
Grattis :D
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 15 2012 02:51pm
Gz!
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Apr 15 2012 02:53pm
Grattis.. :)


...fick precis en varning + 1,5 day suspension själv för en enda violation!!
Jsp gone dead serious :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 15 2012 03:43pm
Quote (PlumPlum @ 15 Apr 2012 22:53)
Grattis.. :)


...fick precis en varning + 1,5 day suspension själv för en enda violation!!
Jsp gone dead serious :(


Jag fick 1h suspension och +30 dagar på mina dåvarande 10% för att jag bad någon att inte feeda ett troll som postade i min tråd..
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 15 2012 03:48pm
Gz! Gick precis ner till 20% själv :)
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 15 2012 04:04pm
Quote (PlumPlum @ Apr 15 2012 10:53pm)
Grattis.. :)


...fick precis en varning + 1,5 day suspension själv för en enda violation!!
Jsp gone dead serious :(


busade lite med en mediator för 3 år sen.
inte haft några "rights" sen dess... come in me
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 15 2012 05:06pm
Quote (PlumPlum @ 15 Apr 2012 22:53)
Grattis.. :)


...fick precis en varning + 1,5 day suspension själv för en enda violation!!
Jsp gone dead serious :(


lol jakob du är ju #1 flamer troller
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Apr 15 2012 05:31pm
Quote (SpAz. @ 16 Apr 2012 01:06)
lol jakob du är ju #1 flamer troller

Jaså, det var du som reportade mig :angry:

Vänta bara, hämnden blir ljuv :evil:
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll