d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tribes Ascend
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 13 2012 07:41am
Tribes Ascend nytt gratis spel! Någon som vill lira med mig?



https://account.hirezstudios.com/tribesascend/

This post was edited by ankiie on Apr 13 2012 07:54am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 13 2012 07:45am
Quote (ankiie @ 13 Apr 2012 15:41)
Tribes Ascend nytt gratis spel! Någon som vill lira med mig?

http://www.youtube.com/watch?v=O-70Bg2zRsg


tips: släng in länk till spelet så folk slipper söka själv hehe.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 13 2012 07:52am
Quote (Nickeee @ Apr 13 2012 01:45pm)
tips: släng in länk till spelet så folk slipper söka själv hehe.


mjo det är annars bara o kolla på youtube. står link under.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 13 2012 08:03am
Quote (ankiie @ 13 Apr 2012 15:52)
mjo det är annars bara o kolla på youtube. står link under.


vrf inte bara lägga in ?
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 13 2012 08:06am
Quote (ChingeR @ Apr 13 2012 02:03pm)
vrf inte bara lägga in ?


fixat.
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 13 2012 09:21am
såg grymt kul ut ju!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 13 2012 06:01pm
Quote (ankiie @ 13 Apr 2012 15:52)
mjo det är annars bara o kolla på youtube. står link under.


grejjen var ju att man tittade här, inte på själva youtube sidan.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 14 2012 02:46am
spelat det en timme, dragit ~5 airshots
come in me bros
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Apr 14 2012 02:47am
lul kommer ihåg när jag spela tribes 1 på 56k modem xd
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 14 2012 03:00am
Det suger, går inte att träffa folk :(
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll