d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Händer Folket?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
Mar 31 2012 05:38pm
sover ni i era sovmössor klockan 01.38? lr woppar ni röven ur er på stureplans inneklubbar?
jag chillar så hårt, lökar framför en vidrig film som heter the notebook fet fan
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 31 2012 05:39pm
Galet broshan

ey lyssna jag var på fet fest hooka maxad guzz jao hon var fräääääääsch, jag haffade henne du vet sen jag gittade direkt ville inte ha nå jidder nu jag softat blejs på grabbarna i gränden vi hade tjock skunk jao.



This post was edited by Svartermetalisk on Mar 31 2012 05:40pm
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
Mar 31 2012 05:43pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 1 2012 01:39am)
Galet broshan

ey lyssna jag var på fet fest hooka maxad guzz jao hon var fräääääääsch, jag haffade henne du vet sen jag gittade direkt ville inte ha nå jidder nu jag softat blejs på grabbarna i gränden vi hade tjock skunk jao.


haha, sjukt otroligt oklar du är min son.
varför skullere bli jidder? sjukt oklart hela blajset ju?
vare nice skunka eller?
du verkar sjukt soft ju? fan vad chillad kväll

This post was edited by Zquidy on Mar 31 2012 05:44pm
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
Mar 31 2012 05:49pm
fan ingen som vill skriva? lr är svenska subben död?
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Mar 31 2012 05:54pm
puffa på en fiveish bror, flash ignite mannen!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 31 2012 05:56pm
Skön signatur du har mannen.
Deep shit.
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
Mar 31 2012 05:56pm
Quote (Skullkraker @ Apr 1 2012 01:54am)
puffa på en fiveish bror, flash ignite mannen!


knaaaas, varen nice?

Quote (Nickeee @ Apr 1 2012 01:56am)
Skön signatur du har mannen.
Deep shit.


bra låt ju?

den är vidrigt djup

http://www.youtube.com/watch?v=c4y-w9eIaUk


Quote (berhemuli @ Apr 1 2012 02:04am)
Hänger i betongen, inget e på G, Softar duktigt med grabbarna som hänger brevè, Måste fixa para, måste fixa flouse, Trött på kärringarna som hänger uppe på soc, Men jag e baxare, så det ska inte va problem, från betongen, Så man kan inte va klen.

Pretty much

walla.


Finsk grabb kulturberikad av Rinkeby? Fan va knasigt...

This post was edited by Zquidy on Mar 31 2012 06:05pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 31 2012 06:04pm
Hänger i betongen, inget e på G, Softar duktigt med grabbarna som hänger brevè, Måste fixa para, måste fixa flouse, Trött på kärringarna som hänger uppe på soc, Men jag e baxare, så det ska inte va problem, från betongen, Så man kan inte va klen.

Pretty much

walla.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 31 2012 06:34pm
Quote (Zquidy @ 1 Apr 2012 01:56)
knaaaas, varen nice?



bra låt ju?

den är vidrigt djup

http://www.youtube.com/watch?v=c4y-w9eIaUk




Finsk grabb kulturberikad av Rinkeby? Fan va knasigt...


Hur fan blir en låt av the latin kings till rinkeby? alby for lajf.. 145 röda linjen norra B! Vart granne med dogge i flera år! :D
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Mar 31 2012 06:38pm
Quote (Zquidy @ 31 Mar 2012 15:38)
sover ni i era sovmössor klockan 01.38? lr woppar ni röven ur er på stureplans inneklubbar?
jag chillar så hårt, lökar framför en vidrig film som heter the notebook fet fan


:blink:
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll