d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bye Bye Djurgårn > Hahah
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Mar 31 2012 10:55am
fyfan vad underbart :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Mar 31 2012 10:56am
IKVÄLL BLIR DET ATT FIRA!!!!!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Mar 31 2012 11:13am
sporttråden slutspelettråden svenska chatten osv
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Mar 31 2012 11:21am
Alltid oavsett DIF!! ♥
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 31 2012 11:22am
Quote (Mikob @ 31 Mar 2012 19:21)
Alltid oavsett DIF!! ♥


Ni får hoppas att fler tänker så och fortsätter gå på hockeymatcherna i HA. gissar på att ni börjar starkt, för att visa er stöd för att sakta rulla ner till 3-4k i mitten av säsongen.
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Mar 31 2012 12:53pm
AHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Mar 31 2012 12:56pm
nice!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 31 2012 02:15pm
Where is the like button? Fan vad gött!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 31 2012 02:19pm
varför är det kul att djurgården åker ur bara för att man inte håller på dem? :headscratch:
tycker ni att det blir roligare matcher mot ex rögle (eller vilket lag som nu åker in i deras ställe), eller känns det som att man blivit av med en svår motståndare, eller är matcherna mot djurgården tråkiga?
Jag är nyfiken
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Mar 31 2012 02:22pm
allsvenskan och elitserien är tråkiga serier.

ta elitserien...åka runt i hörnerna och gruffa...totalt ointressant...fan gör mindre rinkar och träna mer för högre tempo dom ska ju endå vara elitspelare.
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll