d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bäst På Sommaren? > Vad Tycker Ni?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Mar 23 2012 05:52am
Bästa jag vet är att bara vara på sommaren ut med båten bada i poolen å hinka en massa öl;)
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Mar 23 2012 05:58am
Bästa med sommaren är att jobba röven av sig. Helst har man veckan fullsmockad med OVK så man aldrig ser dagens ljus utan enbart fördriver sin tid med att injustera Ventilationsaggregat på någon dammig bortglömd vind. Däremot glassarjobben som Energideklaration där man går runt och -"hmm":ar i cirka 1 timme och tar 3500:- inkl. Moms går ann. Sparar semestern till vintern istället. Tänkte sticka 2 månader Asien med Transib om allt går vägen!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 23 2012 06:08am
Quote (snigelfis @ 23 Mar 2012 11:58)
Bästa med sommaren är att jobba röven av sig. Helst har man veckan fullsmockad med OVK så man aldrig ser dagens ljus utan enbart fördriver sin tid med att injustera Ventilationsaggregat på någon dammig bortglömd vind. Däremot glassarjobben som Energideklaration där man går runt och -"hmm":ar i cirka 1 timme och tar 3500:- inkl. Moms går ann. Sparar semestern till vintern istället. Tänkte sticka 2 månader Asien med Transib om allt går vägen!


och bli påknullad i anus av någon gammal vodkaryss? GeGe
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 23 2012 06:08am
sitta i parken med öl, eller jobba nätter! älskar promenera då efter jobbet i morgonsolen när folk inte kommit ut än på gatorna i stan..
Skatteåterbäring är annars en favorit med sommaren.

OCH fotboll på råsunda!

This post was edited by berhemuli on Mar 23 2012 06:09am
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Mar 23 2012 06:09am
Quote (eviilution @ 23 Mar 2012 13:08)
och bli påknullad i anus av någon gammal vodkaryss? GeGe


Förstår inte ens hur du får ihop det där:D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 23 2012 06:11am
Knulla brudar snorta koks
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Mar 23 2012 06:11am
Quote (snigelfis @ 23 Mar 2012 12:09)
Förstår inte ens hur du får ihop det där:D




tar väl en knullbåt till estland och super sig så full så hjärnan lossnar,sommnar på en parkbänk där en fylleryss tar sig en "rövare" :)
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Mar 23 2012 06:17am
Quote (snigelfis @ 23 Mar 2012 11:58)
Bästa med sommaren är att jobba röven av sig. Helst har man veckan fullsmockad med OVK så man aldrig ser dagens ljus utan enbart fördriver sin tid med att injustera Ventilationsaggregat på någon dammig bortglömd vind. Däremot glassarjobben som Energideklaration där man går runt och -"hmm":ar i cirka 1 timme och tar 3500:- inkl. Moms går ann. Sparar semestern till vintern istället. Tänkte sticka 2 månader Asien med Transib om allt går vägen!


byggde in vent i gymmet hemma ...nu måste man göra en bygganmälan och ovk ..inte fan får man göra det själv heller ..dhöö...då blir det"jäv" så polarn får fixa det!!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 23 2012 06:39am
Quote (snigelfis @ 23 Mar 2012 12:09)
Förstår inte ens hur du får ihop det där:D


Du är ensam på tåget, en vodkaryss kommer och vill ha ditt tajta anus. Han tar in dig i hytten och gör sin grej.
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Mar 23 2012 06:44am
ingen sommar utan reggae
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll