d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Home Sweet Home
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Mar 22 2012 10:21am
Last Post - http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61290189&f=79

Landa 14.00 i Jauret igen. Förbannat gött att va hemma! Första man gjorde när man fick sluta var att trycka en Pepper Jack meny med lökringar och dipp :P Sen var de förbannat skönt att få sätta sig på toan och trycka ut en! Fan inte fått sitta ner och skita på 18 dagar.
Frankrike känns fan som ett u-land efter ha varit där, iaf runt Pyrenerna och Soug.
Men fy bövelen så skoj de har varit! Saker man fått göra och uppleva som man aldrig mer kommer få chansen till.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Mar 22 2012 10:24am
Välkommen hem gubben! <3
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 22 2012 10:29am
Wb, är det du som har hållt på i Toulouse eller? :o
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Mar 22 2012 10:32am
Quote (PlaaD @ 22 Mar 2012 17:29)
Wb, är det du som har hållt på i Toulouse eller?  :o


:rolleyes:
Höll till bara 20mil därifrån. Men om de vore jag som höll på i Toulouse så hade jag varit död nu.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 23 2012 07:57am
Välkommen hem <3
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 23 2012 10:52am
wb
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Mar 25 2012 12:45pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 22 Mar 2012 18:32)
:rolleyes:
Höll till bara 20mil därifrån. Men om de vore jag som höll på i Toulouse så hade jag varit död nu.


jävlar vad den franska snuten sköt när de skulle "ta honom levande"

i frankrike lallar man inte med polisen

:wallbash:
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Mar 26 2012 08:21am
wb
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 26 2012 08:48am
Härligt x) Finns inget bättre än att sitta o braka ut på toan ;)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 26 2012 12:17pm
rip din avatar
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll