d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kony 2012
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Mar 7 2012 02:03am
Dom flesta av er tycker säkert att det är tl;dw och slöseri med tid men jag tycker verkligen att den här filmen och budskapet är värt att sprida.



http://kony2012.com
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 7 2012 04:03am
not sure if serious, but then i saw it was posted on DF...
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 7 2012 04:13am
Quote (Intenso8 @ Mar 7 2012 11:03am)
not sure if serious, but then i saw it was posted on DF...


And facebook aswell as all other communities around the world T_T
Tänker inte titta på den bara för att verka cool/10
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 7 2012 05:33am
Diktatur i negerland/10
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Mar 7 2012 09:11am
old
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Mar 7 2012 09:49am
Shit just got real
Retired Moderator
Posts: 15,582
Joined: Oct 17 2008
Gold: 226.37
Trader: Trusted
Mar 7 2012 11:32am
kollade hela, helt klart sevärd

fan va sjukt det är....
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 7 2012 12:07pm
Copy/paste -> Men om detta slutar då kommer det inte komma filmer som Blood Diamond :( Förövrigt om han försvinner så kommer bara näste mustaschgubbe och vill bestämma.

Går tyvärr inte att göra något åt dessa niggers som joggar runt i djungeln och leker alla ballan.

This post was edited by eviilution on Mar 7 2012 12:08pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 7 2012 12:13pm
Quote (eviilution @ 7 Mar 2012 19:07)
Copy/paste -> Men om detta slutar då kommer det inte komma filmer som Blood Diamond :( Förövrigt om han försvinner så kommer bara näste mustaschgubbe och vill bestämma.

Går tyvärr inte att göra något åt dessa niggers  som joggar runt i djungeln och leker alla ballan.


Makta for diktator 2012!
Go Back To Svenska Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll