Hej,
Fick nyligen hem en ny skärm (Samsung S24A350H) som jag skulle koppla in.. Kör ursprungligen med en S27A950 (GFX = MSI 560TI Hawk SOC).
På S27A så kör jag med Dual Link DVI sladd och på S24A så fanns bara HDMI uttag och VGA uttag, så först prövade jag med att koppla in mini HDMI och det funkade direkt, ställde in allt som det ska vara i nVidia kontrollpanelen. Dock så blev jag tvungen att starta om datorn rätt kort efter det pga att mina VMWare-stationer inte hade nåt internet, efter det så har det börjat knasa..
S27A; "Check Signal Cable; Displayport"
S24A; Visar endast bakgrundsbild och inget mer
Har testat både HDMI och VGA på S24A men det blir absolut ingen skillnad, har försökt att ENDAST köra S27A utan några andra skärmar inkopplade men uppstår samma problem, har startat om datorn och suttit med TeamViewer och försökt fixa grafikinställningar, men går inte framåt överhuvudtaget, allt ser rätt ut i inställningarna
http://img197.imageshack.us/img197/2069/screenerror.pngSnabb hjälp, tack..
Värt att nämna är att jag tidigare kört dual-screen, då först med S27A på HDMI och en annan på DVI, för att sen gå över till Dual Link DVI på S27A och fortsätta ha DVI på den andra, var lite problem då också men löste sig till slut, men detta är fanimig otroligt