Quote (Marcusd0 @ Sep 6 2011 07:11pm)
En fråga :
Tror ni att vi skulle få en chans att skapa en svensk chatt nu igen?
Är det någon som vågar starta upp en till?
Var som sagt ett tag sen vi hade en och tycker spam/flame har minskat.
Discuss ~
edit: kanske skulle jag göra en Litttle_Brother och skapa en poll med 10svar, idk.
Frågade tcl för max en månad sedan (2 nu)
Quote (tcl @ Jul 22 2011 02:31pm)
Quote (umade @ 20 Jul 2011 21:15)
Hi. As of right now, every swedish member of the team has resigned, hence I'm coming to you. Several months ago
I asked ook if we could have a chat topic (like what the Danish subforum has). We used to have one a year ago but
a small group of individuals decided to spam, forcing mizK/ook/Oscar to close it. ook said, 118 days ago, that we
weren't ready for one but told me to come back to him at a later time (I guess he had a lot to do at the time).
Now he's gone, mizK, Oscar and Playmaker as well.
Is there a possibility we could have such topic back or do we have to wait until there's a new swede who could
moderate the subforum?
Thanks in advance.
Hmm, currently there is no Swedish speaking user in the mod team.
I'll ask, and let you know as soon as possible.
However, I will be on vacation next week so it could take some time until you get a reply

Quote (ook @ Mar 24 2011 01:12am)
Quote (umade @ 23 Mar 2011 23:48)
Nu är du den enda svenska jspmodden kvar (mizK och Oscar har dragit sig tillbaka) och då är det logiskt att jag kommer till dig med detta!
Vi i svenska forat hade en chat topic uppe för väldigt länge sedan men denna blev förstörd och användes till spam av ett par användare.
Chatten blev stängd och tack vare ett par mindre smarta personer som gång på gång skapade nya fastän Oscar/mizK sagt nej så förbjöds
vi att ha en sån topic.
Jag tänkte att nu när ni börjat kunna ge ut korta suspensions och flitigt ger ut dom istället för warns såvida det inte är hårda straff ofc,
så kanske det är dags för oss att få en ny chans? Danmark har en chat uppe och deras ser ut att fungera fint. Om det är någon som några
gånger tittar förbi, kanske ertappar en viss "orvars" som spammar, suspendar honom ett tag, så kommer det att fungera galant.
Bara för att det var några dåliga äpplen så fick hela korgen lida när chatten togs bort

Tack på förhand!
Tja, uppskattar ditt PM, men för tillfället så är det inte möjligt att tillåta en officiell chatt på grund av missbrukandet utav den tidigare...
Det kanske kommer en i framtiden, men det är inget jag kan lova eller garantera, så tillsvidare får vi köra på som vanligt.
Om du ser att folk spammar så rapportera det gärna med "report" knappen, och om folk gör spam trådar, PM'a gärna mig med dem