Quote (Edensten @ 19 May 2011 08:03)
Till de som har den:
Vad tycker ni om den, positivt och negativt?
Till de som möjligtvis ska inköpa den:
Ställ vilka frågor ni vill! Kan lägga in bilder jag tagit också om det efterfrågas =)
Mina åsikter hittills:
Själva telefon är ju enligt mig den bästa, men det jag upplevt med batteritiden är en annan sak.
Jag har spelat ett spel (Crusade of Destiny) cirkus en halv timme, spelat in 8 minuter FULL HD video och sedan tittat på den, vart på internet cirkus 20 minuter på den och haft den liggande ungeför 4 timmar och batteri nivån är nere på 58% nu.
Så ungefär 6 timmar har den vart på och blivit använd i cirkus 2 timmar och batteriet redan nere där.. Ljusstyrkan är på Automatiskt och WiFi är påslagen men jag tycker ändå att det är lite väl lite tid att ha lekt med den..
Annat än batteriet har jag inte mycket att klaga på, förutom att jag får upp lite konstigt mönster när jag är ute på internet (vilket varar ca 0.1 sekund när jag scrollar medans sidan läser in, men fortfarande ett litet störnings moment)
Just ja, den är inte så duktig på att spela in video när det gäller detaljer (som exempel hårstrån och små sår skorpor som jag tydligen fått och ville försöka spela in) men stillbilds kameran gillar jag väldans mycket!
Så nu till er andra SGS2 användare, eran åsikt om mobilen (och speciellt batteritiden), vad tycker ni?
recensioner på återförsäljare>jsprecensioner