d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
12326Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 2 2011 01:35pm
Kan vara kul att se vilka som spelar :)

Vi diskuterar allt som har med WoW att göra här :3

Köttar Maloriak HC atm, på 4% dcar en healer QQ

Armory till min gubbe:

http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/gl%C3%B3ry/simple
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 2 2011 01:38pm
Jag gjorde en night elf - druid en gång på nån server med nån 10 dagars gratis version som jag hade av spelet ^^

Verkade helt okej, men ändå glad på sätt och vis att jag inte spelar det! :)

edit: händer inget när jag trycker på din länk :( eller rättare sagt det står character not available

This post was edited by Litttle_Brother on May 2 2011 01:39pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 2 2011 01:39pm
Quote (Litttle_Brother @ 2 May 2011 20:38)
Jag gjorde en night elf - druid en gång på nån server med nån 10 dagars gratis version som jag hade av spelet ^^

Verkade helt okej, men ändå glad att jag inte spelar det! :)


Ja wow är rätt kul :)

Dårå?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 2 2011 01:41pm
Quote (Yllegarnet @ 2 May 2011 21:39)
Ja wow är rätt kul :)

Dårå?


Såååå tidskrävande om man ska vara bra/hänga med/vara i en guild, +´att det kostar pengar, dock är det den mindre avgörande anledning till att jag spelar det, om spelet är väldigt bra får det kosta lite i månaden, men föredrar engångskostnad av spelet :>
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 2 2011 01:43pm
Quote (Litttle_Brother @ 2 May 2011 20:41)
Såååå tidskrävande om man ska vara bra/hänga med/vara i en guild, +´att det kostar pengar, dock är det den mindre avgörande anledning till att jag spelar det, om spelet är väldigt bra får det kosta lite i månaden, men föredrar engångskostnad av spelet :>


Så jävla tidskrävande är det inte, det beror helt och hållet på vad man vill spela i för guild, och om man vill radi'a eller pvp'a ^^
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 2 2011 04:16pm
jag snittar nog inte ens en halvtimma om dagen, men spelar det gör jag. lallar mest runt
http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/ez/advanced

din länk funkade inte, spelar du också ally?
Member
Posts: 3,650
Joined: Nov 11 2005
Gold: 0.00
May 2 2011 04:35pm
Quote (Simon @ 2 May 2011 23:16)
jag snittar nog inte ens en halvtimma om dagen, men spelar det gör jag. lallar mest runt
http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/ez/advanced

din länk funkade inte, spelar du också ally?


Simon, du suger :P
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 2 2011 04:40pm
bannar tråden
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 2 2011 04:44pm
Quote (Mulvin @ 3 May 2011 00:35)
Simon, du suger :P

jag vet att du vill ha mig
Quote (ChingeR @ 3 May 2011 00:40)
bannar tråden

du är härmed bannad från tråd1
Member
Posts: 3,650
Joined: Nov 11 2005
Gold: 0.00
May 2 2011 04:52pm
Quote (Simon @ 2 May 2011 23:44)
jag vet att du vill ha mig


ge mig lite gold så kanske vi kan prata om saken :P
Go Back To Svenska Topic List
12326Next
Add Reply New Topic New Poll