d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
12326Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:13pm
Tjenare allihoppa..
är svensk :D

och undrar bara , nån som har en Stjärna över ( som sitter bredvid ditt namn , på d2jsp ) ?

Säger bara detta för jag har aldrig haft en stjärna förr... och skulle gärna vilja ''Känna på '' hur det är att ha en stjärna.... vore så jäkla kul..

kan erkänna och säga att ja vet att dom kan vara dyra?? eller man inte vill ge men är man shysst och givmild.. så har jag tur o får en :D haha

men... hör av er här ? och tack för att ni tagit tid och läst här :wub:


:thumbsup: may god be with me ..
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:13pm
Komigen, skicka en stjärna till killen! :)

om någon skickar en stjärna till min lille vänn här så kommer jag skicka min orb till honom! :)

This post was edited by TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL on Mar 13 2011 01:14pm
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:14pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 07:46pm)
Tja.. jag är svensk ..

15 år och är från västmanland.... känner din kompis :  TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

och han sa att man kan skicka stjärnor och  sa att kanske så kunde du skcika någon stjärna men ... på något sätt hatar jag att be :S

ledsen för frågan och att jag störde :( ..

Men ,, är de sant ? .. för är verkligen intresserad av att få en stjärna och ha till prydnad :D




Tja

This post was edited by PhearCIII on Mar 13 2011 01:14pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Mar 13 2011 01:14pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 20:13)
Komigen, skicka en stjärna till killen! :)


this
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Mar 13 2011 01:14pm
Hade jag haft hade jag verkligen skickat!
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Mar 13 2011 01:14pm
Jag är förvirrad
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:14pm
Quote (Mikob @ Mar 13 2011 09:14pm)
Hade jag haft hade jag verkligen skickat!


Shysst
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:14pm
Quote (tOFFELiKastrullen @ Mar 13 2011 08:14pm)
Jag är förvirrad


Ditt namn är bland det bästa jag har sett på jsp
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 01:15pm
vars är alla givmilda svenskar? :)
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 13 2011 01:15pm
Guild: soul

nån som ser sambandet?
Go Back To Svenska Topic List
12326Next
Add Reply New Topic New Poll