Förlorat allt för många händer på rivers redan.
Triss i damer. En snubbe med 2par raisar typ halva av det han har, jag reraisar och han går all in. Jag likaså. Så prickar han en 10 på rivern för att ta ut mig

Se iffal jag lirar snart igen, när jag har min bow klar.