d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
12336Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 19 2011 11:22am
Böra för ni klagar när jag gör 2 trådar gör jag en officiell tråd om poker

Officiella Poker topicen
något rolig hand som hänt dig i poker ?
någon stor förlust ( cash /fgs)
någon stor vinst (cash / fgs )
någon som donka dig ?
donka du någon ?
eller annat fun2know stuff om pokern på jsp/cash


May The Force Be With You, ALWAYS!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jan 19 2011 11:35am
Mina AA förlorade mot 6 10 a/i preflopp^^^^^^^ :wacko:
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 19 2011 11:50am
Quote (SCXiao @ Jan 19 2011 05:35pm)
Mina AA förlorade mot 6 10 a/i preflopp^^^^^^^ :wacko:


shame :P

vann från 500-> 4k och har nu lånat / donerat 2.5k .
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jan 19 2011 11:58am
Har loosat runt 2k kanske ^^

Fast Ex1t lät mig behålla 1k när jag loosa mot han också, så det var snällt :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jan 19 2011 12:03pm
Är sugen på att spela mot någon men orkar inte ladda ner/bli medlem på något nytt :/
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 19 2011 12:19pm
Quote (Makta @ Jan 19 2011 06:03pm)
Är sugen på att spela mot någon men orkar inte ladda ner/bli medlem på något nytt :/


då blir det svårt..

börja med lågt fgs i början är mitt tips när du orkar börja :P
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jan 19 2011 12:22pm
Quote (Swaan @ 19 Jan 2011 19:19)
då blir det svårt..

börja med lågt fgs i början är mitt tips när du orkar börja :P


Jag har spelat poker i 10 år av och till :) Vet hur man ska spela ;) Fast föredrar IRL poker dock. Lättare att läsa folk då.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 19 2011 12:26pm
Förlorat allt för många händer på rivers redan.
Triss i damer. En snubbe med 2par raisar typ halva av det han har, jag reraisar och han går all in. Jag likaså. Så prickar han en 10 på rivern för att ta ut mig :(
Se iffal jag lirar snart igen, när jag har min bow klar.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 19 2011 12:32pm
umade
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 19 2011 12:33pm
Quote (Makta @ 19 Jan 2011 19:22)
Jag har spelat poker i 10 år av och till :) Vet hur man ska spela ;) Fast föredrar IRL poker dock. Lättare att läsa folk då.


poker proffset :D
Go Back To Svenska Topic List
12336Next
Add Reply New Topic New Poll