Quote (TB4g @ 25 Jun 2010 22:10)
Kollar på det nu

MONEY IN THE BANK SNART

E: joda helt okej , förutom Sheamus ofc

aa Sheamus var lite av en besvikelse, fast man kunde ju förvänta sig att han eller "the ultimate opportunist" aka Edge skulle utnyttja situationen

Fast nu när Sheamus är champ kan man ju hoppas att HHH kommer tillbaks!
