d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
123100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Nov 25 2009 07:04am
This post was automatically split from this topic: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=45229911&f=79

Quote (Litttle_Brother @ 25 Nov 2009 13:55)
Ll jag vaknade precis


nab.

det var just strömavbrott här :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 25 2009 07:05am
Quote (Nickeee @ 25 Nov 2009 14:04)
nab.

det var just strömavbrott här :P


lol, jag kommer msn, men iaf, vi hade vattenavbrott i Måndags :P

Det var en läcka i ledningarna ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 25 2009 07:27am
Vad gör alla då?
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 25 2009 07:28am
Quote (Litttle_Brother @ Nov 25 2009 02:27pm)
Vad gör alla då?


Sitter och plockar lite med signaturen.

Blir suddigt vad jag än gör ju ;\
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 25 2009 07:31am
Quote (GuZ @ 25 Nov 2009 14:28)
Sitter och plockar lite med signaturen.

Blir suddigt vad jag än gör ju ;\


okej :P

gl hf med det då ^^

JAg har inget o göra atm, är förkyld och for ej till skolan idag, funderar på att köra en dota ^^
Member
Posts: 1,757
Joined: Jun 10 2009
Gold: 27.90
Nov 25 2009 08:15am
Quote (GuZ @ 25 Nov 2009 15:28)
Sitter och plockar lite med signaturen.

Blir suddigt vad jag än gör ju ;\


Varför?

tycker den du har nu är riktigt fet! :)
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 25 2009 08:16am
Quote (Litttle_Brother @ 25 Nov 2009 15:31)
okej :P

gl hf med det då ^^

JAg har inget o göra atm, är förkyld och for ej till skolan idag, funderar på att köra en dota ^^


Varit 3 timmar i ett mörkerrum med en tjej :wub:
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 25 2009 08:17am
Quote (Marcusd0 @ Nov 25 2009 03:16pm)
Varit 3 timmar i ett mörkerrum med en tjej :wub:


gz virginity gone, ty.
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 25 2009 08:18am
Quote (Mindring @ Nov 25 2009 03:15pm)
Varför?

tycker den du har nu är riktigt fet! :)


:wub:

Tänkte bara ändra lite grejor men skiter i det tills vidare för att inte förvärra det hela ^_^
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 25 2009 08:21am
Quote (ZippYz @ 25 Nov 2009 16:17)
gz virginity gone, ty.


was ez.
Go Back To Svenska Topic List
123100Next
Closed New Topic New Poll