d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spaz Avslöjad? > Serious Topic, No Joke.
12318Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 7 2010 01:16pm
Han gjorde ett trade topic, men blev påkommen med något annat :O http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44689779&f=320&o=0l
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 7 2010 01:17pm
ofta :O
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jun 7 2010 01:18pm
4 biffar och tanige jokow!

Member
Posts: 7,392
Joined: Oct 20 2009
Gold: 361.10
Warn: 10%
Jun 7 2010 01:18pm
Quote (DeemonTools @ Jun 7 2010 09:16pm)
Han gjorde ett trade topic, men blev påkommen med något annat :O http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44689779&f=320&o=0l


who cares?

bara homofober på jsp?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2010 01:18pm
Det är inte uppgjort, och jag vet inte om jag tror på det SpAz sa om sin kompis dator..

SpAz tell us please, wanna know.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Jun 7 2010 01:19pm
Seriöst vem bryr sig om någons läggning? ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2010 01:20pm
Quote (CraZeeY @ 7 Jun 2010 21:19)
Seriöst vem bryr sig om någons läggning? ^^


SpAz är väl inte gay, vad jag vet iaf???

Det är därför jag undrar vad som har hänt, halllååååå spaz, svara....
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Jun 7 2010 01:20pm
Quote (CraZeeY @ Jun 7 2010 08:19pm)
Seriöst vem bryr sig om någons läggning? ^^


JAG GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!! för den är årets blooper
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 7 2010 01:21pm
Han är f3tt seriös.
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Jun 7 2010 01:21pm
great success spaz :D
Go Back To Svenska Topic List
12318Next
Closed New Topic New Poll