d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > ~~~ Robot Unicorn Attack ~~~
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 6 2010 06:45pm
~~~ Robot Unicorn Attack ~~~



Vad vi kan ta upp i denna topic:

  • Vad vi tycker om spelet.
  • Posta/Vota era rekord i spelet.
  • Varför spelet blivit så populärt?
  • Sången i spelet, bra, dålig, störande, passande?
  • Övrigt som rör ämnet!


Här är länken till spelet: http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html

Mitt rekord ligger på 62K atm, och det bästa jag har fått på ett liv är 32k.
Jag gillar sången i spelet, även fast vissa tycker den är "homo".
Och ja sångaren i låten/bandet är faktiskt bög. ^^


PS: Om du har fått ett bättre rekord än det du votat i pollen kan du bara helt uppdatera det genom att säga det i en vanlig post.
För sen när flera har postat sina topp-rekord så kommer jag göra en lista på dem bästa. (Glöm ej bara att printa ditt rekord)



OCH NEJ, detta är inte en super seriös topic så lite spam/off topic
gör inget. Men överdriv inte, vi har svenska chatten (alternativt general chat) för sånt.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 6 2010 06:49pm
OCH JO JAG VET, JAG MISSADE ETT K EFTER 20-30 I POLLEN, MEN DET SKA SÅKLART STÅ 20-30K!


Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 6 2010 07:04pm
Jag har fått 50-60k har dock inget screen shot :)

Tycker att spelet är awsome, och tror att det har blivit så "stort" pga den GRYMT passande och episka musiken! :D
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 6 2010 07:05pm
en tjejpolare till mig har fått 136k lr om det var 156 lr nått, minns ej,

anyway, hatar spelet, hatar låten , det suger!!!
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 6 2010 07:06pm
Quote (RistVaLL @ 7 Jun 2010 03:05)
en tjejpolare till mig har fått 136k lr om det var 156 lr nått, minns ej,

anyway, hatar spelet, hatar låten , det suger!!!


Nu ska vi inte vara så hatiska :<

Hur fan hinner man äns med när man börjar komma till +20k

Man behöver vara ganska klar i skallen x)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 6 2010 07:08pm
Quote (Yllegarnet @ 7 Jun 2010 03:04)
Jag har fått 50-60k har dock inget screen shot :)

Tycker att spelet är awsome, och tror att det har blivit så "stort" pga den GRYMT passande och episka musiken! :D


Okej, nice, deT är lugnT :) Du måste ej ha print, men sen när jag gör listan tänkte jag att folk skulle ta prints så inte nå bara säger, "äh jag fick 250k, 1 plats k ty".

Aaa, spelet är lätt ett av dem bästa flash spelen jag spelat :) Finns ju på facebook en grupp/sida om det, växer snabbt som fan!

Quote (RistVaLL @ 7 Jun 2010 03:05)
en tjejpolare till mig har fått 136k lr om det var 156 lr nått, minns ej,

anyway, hatar spelet, hatar låten , det suger!!!


haha lol rage :evil: :mad: :D hehe kung ju :D

Och grattis till din tjejpolare, nice rekord :)

Quote (Yllegarnet @ 7 Jun 2010 03:06)
Nu ska vi inte vara så hatiska :<

Hur fan hinner man äns med när man börjar komma till +20k

Man behöver vara ganska klar i skallen x)


Make love, not war :wub:

Asså jag hinner med, men de eftersom man flyger utav helvete sen när det går så snabbt så "krashlandar" man så ofta i en klippa/ovanpå en stjärna och dör :S

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 6 2010 07:09pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 6 2010 07:12pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Jun 2010 03:08)
Okej, nice, deT är lugnT :) Du måste ej ha print, men sen när jag gör listan tänkte jag att folk skulle ta prints så inte nå bara säger, "äh jag fick 250k, 1 plats k ty".

Aaa, spelet är lätt ett av dem bästa flash spelen jag spelat :) Finns ju på facebook en grupp/sida om det, växer snabbt som fan!



haha lol rage  :evil:  :mad:  :D hehe kung ju :D

Och grattis till din tjejpolare, nice rekord :)



Make love, not war :wub:

Asså jag hinner med, men de eftersom man flyger utav helvete sen när det går så snabbt så "krashlandar" man så ofta i en klippa/ovanpå en stjärna och dör :S


101% sant!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 6 2010 07:14pm
Quote (Yllegarnet @ 7 Jun 2010 03:12)
101% sant!


Ja, men när sånt inte kommer klarar man det ju lätt :)

Det är ju bara för att hästen, eller rättare sagt enhörningen flyger så jävla långt när det går snabbt så man krashar i en klippa eller på en stjärna.. Inget man kan undvika.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 6 2010 07:15pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Jun 2010 03:14)
Ja, men när sånt inte kommer klarar man det ju lätt :)

Det är ju bara för att hästen, eller rättare sagt enhörningen flyger så jävla långt när det går snabbt så man krashar i en klippa eller på en stjärna.. Inget man kan undvika.


Sant, man måste vara snabb som fan och slänga på superfarten :) då kan man ju inte dö av klippor heller :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 6 2010 07:17pm
Quote (Yllegarnet @ 7 Jun 2010 03:15)
Sant, man måste vara snabb som fan och slänga på superfarten :) då kan man ju inte dö av klippor heller :D


Slänga på superfarten??? :S

Är det nåt jag har missat i detta spel nu??? o_O



edit: kuk nu dog jag på samma sätt igen, hoppar ett vanligt hopp när jag var på ca 20k, landar på en stjärna....



Quote (BraSma @ 7 Jun 2010 03:22)
tror jag fått 56k som mest, inte spelat nu på ett tag

får köra mer imon, då jeflar ska jag piska alla era rekord


gl hf :P



Quote (Yllegarnet @ 7 Jun 2010 03:26)
Superfarten = den du krossar stjärnorna med :)


jaha lal, X/attack-knappen :P okej jo asså mot vissa små klippor och sånt kan man flyga över med den ja,
men du dör ändå av vissa klippor / vid vissa vinklar eller hur jag ska säga.




edit: fick nyss 34k på en på första livet, men de bugga sönder på andra livet så slog ej mitt totala rekord.

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 6 2010 07:28pm
Go Back To Svenska Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll