Quote (Yllegarnet @ 7 Jun 2010 03:04)
Jag har fått 50-60k har dock inget screen shot

Tycker att spelet är awsome, och tror att det har blivit så "stort" pga den GRYMT passande och episka musiken!

Okej, nice, deT är lugnT

Du måste ej ha print, men sen när jag gör listan tänkte jag att folk skulle ta prints så inte nå bara säger, "äh jag fick 250k, 1 plats k ty".
Aaa, spelet är lätt ett av dem bästa flash spelen jag spelat

Finns ju på facebook en grupp/sida om det, växer snabbt som fan!
Quote (RistVaLL @ 7 Jun 2010 03:05)
en tjejpolare till mig har fått 136k lr om det var 156 lr nått, minns ej,
anyway, hatar spelet, hatar låten , det suger!!!
haha lol rage

hehe kung ju

Och grattis till din tjejpolare, nice rekord

Quote (Yllegarnet @ 7 Jun 2010 03:06)
Nu ska vi inte vara så hatiska :<
Hur fan hinner man äns med när man börjar komma till +20k
Man behöver vara ganska klar i skallen x)
Make love, not war

Asså jag hinner med, men de eftersom man flyger utav helvete sen när det går så snabbt så "krashlandar" man så ofta i en klippa/ovanpå en stjärna och dör :S
This post was edited by Litttle_Brother on Jun 6 2010 07:09pm