Quote (syndicateffs @ 29 Dec 2009 19:35)
Vilken är din favorit sort?

Hur ofta dricker du kaffe?
Gevalia, mellanrost tror jag ^^
Dricker kaffe i perioder, för ett tag sen drack jag en kanna om dagen men nu har jag knappt druckit det på någon månad kanske. Förutom en kopp till frukost kanske