d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
12321Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Dec 29 2009 11:35am
Vilken är din favorit sort? :)
Hur ofta dricker du kaffe?
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Dec 29 2009 11:36am
Quote (syndicateffs @ 29 Dec 2009 18:35)
Vilken är din favorit sort? :)
Hur ofta dricker du kaffe?


Den som innehåller koffein. Dricker allt.
Alldeles för ofta. Ligger i regel på åtminstone 15-20 koppar när jag orkar koka.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Dec 29 2009 11:36am
Quote (syndicateffs @ 29 Dec 2009 19:35)
Vilken är din favorit sort? :)
Hur ofta dricker du kaffe?


Gevalia, mellanrost tror jag ^^

Dricker kaffe i perioder, för ett tag sen drack jag en kanna om dagen men nu har jag knappt druckit det på någon månad kanske. Förutom en kopp till frukost kanske
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 29 2009 11:36am
Iso Gosif.

e; När jag väl dricker kaffe är det ''Nescafe, lyxrost'' som gäller.

This post was edited by ZippYz on Dec 29 2009 11:37am
Banned
Posts: 24,312
Joined: Jun 25 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 29 2009 11:37am
Gevalia, dricker fem - sex koppar per dag.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2009 11:38am
Quote (SCXiao @ 29 Dec 2009 18:36)
Gevalia, mellanrost tror jag ^^

Dricker kaffe i perioder, för ett tag sen drack jag en kanna om dagen men nu har jag knappt druckit det på någon månad kanske. Förutom en kopp till frukost kanske


made in gävle yyY
Dricker också Gevalia. Föredrar dock te.
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Dec 29 2009 11:39am
Quote (doykaaaaaa @ Dec 29 2009 05:37pm)
Gevalia, dricker fem - sex koppar per dag.


Typ jag med :D

Extra mörkrostat zoega btw
Member
Posts: 205,327
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 29 2009 11:41am
Dricker ej kaffe,

te när jag e sugen.
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Dec 29 2009 11:44am
Quote (Marcusd0 @ Dec 29 2009 05:41pm)
Dricker ej kaffe,

te när jag e sugen.


fy på dig :D te e äckligt :D
Banned
Posts: 24,312
Joined: Jun 25 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 29 2009 11:44am
Quote (syndicateffs @ Dec 29 2009 06:44pm)
fy på dig :D te e äckligt :D


Måste hålla med.
Torkade löv, bleh.
Go Back To Svenska Topic List
12321Next
Add Reply New Topic New Poll