d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Tja > Fråga
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 21 2009 11:42pm
Är rätt osäker och eftersom ni varit här längre så lär ni säkert ha mer erfarenheter än mig om vad som är trophy å inte. :P
Motivera gärna svar. :)

Om ni nu inte väljer det sista valet ofc. :o
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Dec 21 2009 11:49pm
Nej.
Dessutom är det väl rätt meningslöst att ha två olika "Ja" och "Nej"-alternativ?
Det är också rätt meningslöst att ha ett "Kanske", då detta inte ger dig något svar what so ever.
Det sista tänker jag inte ens kommentera hur meningslöst det var.

Edit; Heh, jag tror jag har hittat dagens ord.

This post was edited by Giraffkanon on Dec 21 2009 11:49pm
Member
Posts: 13,634
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,442.00
Dec 21 2009 11:57pm
Tycker inte rws som enigma ska ta plats där ^^
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 21 2009 11:58pm
Quote (Giraffkanon @ Dec 22 2009 05:49am)
Nej.
Dessutom är det väl rätt meningslöst att ha två olika "Ja" och "Nej"-alternativ?
Det är också rätt meningslöst att ha ett "Kanske", då detta inte ger dig något svar what so ever.
Det sista tänker jag inte ens kommentera hur meningslöst det var.

Edit; Heh, jag tror jag har hittat dagens ord.


Dessutom ere väl rätt meningslöst med hela pollen eftersom du inte äns skrev vad du rösta?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Dec 22 2009 12:00am
Nej, något med ett värde på 10 FG är inte en Trophy
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Dec 22 2009 12:00am
Quote (heartless10 @ 22 Dec 2009 06:58)
Dessutom ere väl rätt meningslöst med hela pollen eftersom du inte äns skrev vad du rösta?


Quote (Giraffkanon @ 22 Dec 2009 06:49)
Nej.


Första ordet. Tyvärr, you fail yet again.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 12:39am
Quote (Giraffkanon @ Dec 22 2009 06:00am)
Första ordet. Tyvärr, you fail yet again.


mm kul då, då får ju alla i swe forum ngt att skratta åt idag också.

Quote (PhearCIII @ Dec 22 2009 06:00am)
Nej, något med ett värde på 10 FG är inte en Trophy


Du kan ju kolla vilka bid jag fått innan du snackar skit.
Member
Posts: 13,634
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,442.00
Dec 22 2009 12:47am
Quote (heartless10 @ 22 Dec 2009 07:39)
mm kul då, då får ju alla i swe forum ngt att skratta åt idag också.



Du kan ju kolla vilka bid jag fått innan du snackar skit.


Quote (M0iM0i @ 26 Nov 2009 19:04)
65 fg


Quote (heartless10 @ 27 Nov 2009 19:53)
the leader atm...
ft is 100 fg.

Bump


Tyvärr..

I nl oxå ^

This post was edited by cypress_2k on Dec 22 2009 12:48am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Dec 22 2009 01:00am
Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 07:39am)
mm kul då, då får ju alla i swe forum ngt att skratta åt idag också.



Du kan ju kolla vilka bid jag fått innan du snackar skit.


Är något som är värt 100 FG en Trophy?

Ska börja posta allt jag säljer i Trophy room, det är ju trots allt gr8 saker.
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Dec 22 2009 01:51am
Det finns inga trofé-runord eller trofé-unika grejor. Eller, kanske en 100% perfekt Tomb Reaver eller något iof.

Säkert flera hundra perfekta BP-Enigmor som cirkulerar, verkligen ingen trofé.
Go Back To Svenska Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll