d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Bok-tråden > Part 1
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,062
Joined: Oct 31 2006
Gold: 35.00
Nov 23 2009 07:28am
Vilka böcker har ni läst?

själv läser jag nu >

Wilbur Smith > Brinnade Kust

SQ Själens intelligens
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 23 2009 07:31am
snabba cash läste jag senast längtar till filmen kommer =)
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Nov 23 2009 07:39am
läst 6 harry potter böcker, och sagan om ringen böckerna och aldrig någon annan bok :P
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 23 2009 07:42am
Quote (RistVaLL @ Nov 23 2009 02:39pm)
läst 6 harry potter böcker, och sagan om ringen böckerna och aldrig någon annan bok :P


Haha ;D

Själv försöker jag plöja igenom de flesta av Stephen Kings böcker på ett år ^_^
Tror inte att jag har så j'vla många kvar nu iaf ^
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Nov 23 2009 07:57am
Quote (Ekaan @ 23 Nov 2009 15:31)
snabba cash läste jag senast längtar till filmen kommer =)


Läst uppföljaren också? Riktigt bra den med B)

Senaste boken jag läste var Parasiten.
Har ett par böcker liggandes som jag ska slänga mig på, inte bestämt mig för vilken :(
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 23 2009 08:15am
Har läst 4 böcker i mitt liv :(
Är taggad på att gå och fixa ett bibliotekskort och börja läsa lite.
Har läst: Da Vinci-koden, Änglar och demoner, I cirkelns mitt och pojken som kallades det, fast på engelska xd
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 23 2009 08:18am
Senast lästa är väll Änglar och Demoner.

Gillar det mesta med Dan Brown och ofc DaVinci Koden :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 23 2009 08:20am
Senaste jag läste var väl Låt Den Rätte Komma In.. Bra bok
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Nov 23 2009 08:25am
Quote (PhearCIII @ 23 Nov 2009 15:20)
Senaste jag läste var väl Låt Den Rätte Komma In.. Bra bok


porr :O bildböcker gills inte! :O
Member
Posts: 8,520
Joined: Jun 27 2007
Gold: 0.00
Nov 23 2009 08:36am
Quote (RistVaLL @ 23 Nov 2009 15:39)
läst 6 harry potter böcker, och sagan om ringen böckerna och aldrig någon annan bok :P


what the fuck

PRECIS samma här..

6hp förutom den sista och lord of the rings

This post was edited by DJVIP on Nov 23 2009 08:36am
Go Back To Svenska Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll