d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ica Praktikanten (heartless10) > Hahah
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 16 2009 07:41am


xD
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Oct 16 2009 07:43am
Quote (Ekaan @ Fri, 16 Oct 2009, 15:41)
http://www.youtube.com/watch?v=85i2--m3g9Q

xD


omg känner igen honom :run:
e; btw äre där den nya reklamen alla tycker är så rolig?

This post was edited by SCXiao on Oct 16 2009 07:43am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 16 2009 07:43am
Oroväckande att en sådan reklam kan väcka så mycket känslor samt få så mycket uppmärksamhet. Eller det oroväckande i det hela kanske är hur de valde att göra reklamen :headscratch:

Quote (SCXiao @ Fri, 16 Oct 2009, 15:43)
omg känner igen honom :run:
e; btw äre där den nya reklamen alla tycker är så rolig?


Jag med, förmodligen så har man sett honom på någon teater eller något för förståndshandikappade (i ett tv-program eller något).

This post was edited by Simun on Oct 16 2009 07:44am
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 16 2009 07:44am
Quote (Simun @ Fri, Oct 16 2009, 01:43pm)
Oroväckande att en sådan reklam kan väcka så mycket känslor samt få så mycket uppmärksamhet. Eller det oroväckande i det hela kanske är hur de valde att göra reklamen :headscratch:


jo lite konstigt att dom tar en utvecklingsstörd :P alltså de e ju lite diskriminerande när dom står o stirrar o e tyst o så :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 16 2009 07:45am
Inget ljud på kontorsdatorerna :mad:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 16 2009 07:45am
Quote (Ekaan @ Fri, 16 Oct 2009, 15:44)
jo lite konstigt att dom tar en utvecklingsstörd :P alltså de e ju lite diskriminerande när dom står o stirrar o e tyst o så :P


Håller med. Men reklam som väcker känslor funkar bäst.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 16 2009 07:47am
Jag längtar tills uppföljaren kommer :D
Member
Posts: 5,408
Joined: Jun 25 2007
Gold: 44.90
Oct 16 2009 07:48am
Stämmer nog fint

"HAER NI AELDRIG SÄTT EIN PRAKKTIKANT FÖJUT?"
Member
Posts: 699
Joined: May 29 2009
Gold: 60.75
Oct 16 2009 07:53am
Quote (Ekaan @ Fri, Oct 16 2009, 02:41pm)
http://www.youtube.com/watch?v=85i2--m3g9Q

xD


hahaha xD
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Oct 16 2009 08:09am
Ja, jag tyckte allt att han skrev som ett mongo. Ack så rätt jag hade :\
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll