d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Zippzy Gör Det Igen > Xd
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 15 2009 12:56pm
nu gör han skit på msn igen då säger jag han talar som en 4 åring.. då menar jag .. att han sitter kaxar på msn som vore ngt simun du kanske vill till lägga ?? något på den ... skriver dogde såna saker.. bara för ej vill dullera mot en p13 .. är man random för det eller..

This post was edited by slashasen on Sep 15 2009 12:56pm
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Sep 15 2009 12:58pm
Quote (slashasen @ Tue, Sep 15 2009, 08:56pm)
nu gör han skit på msn igen då säger jag han talar som en 4 åring.. då menar jag .. att han sitter kaxar på msn som vore ngt simun du kanske vill till lägga ?? något på den ... skriver dogde såna saker.. bara för ej vill dullera mot en p13 .. är man random för det eller..


Zippy är min 4 åring/p13 :D <3

This post was edited by DeadlylulZ on Sep 15 2009 12:58pm
Sep 15 2009 12:58pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 15 2009 12:58pm
bara pinsamt av han att kalla dig random. och låt han hålla på, det är ju han som gör bort sig :)
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 15 2009 12:59pm
Quote (Simun @ Tue, 15 Sep 2009, 19:58)
bara pinsamt av han att kalla dig random. och låt han hålla på, det är ju han som gör bort sig :)


;) hehe ja ska kanske lägga en print ??
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 15 2009 01:00pm
Quote (slashasen @ Tue, 15 Sep 2009, 20:59)
;) hehe ja  ska kanske  lägga en print ??


äh. bry dig inte i det bara ^^
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Sep 15 2009 01:01pm




hehe en brutta för slasktrollarn




This post was edited by xpd-trader on Sep 15 2009 01:02pm
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Sep 15 2009 01:04pm
Quote (slashasen @ Tue, 15 Sep 2009, 20:56)
nu gör han skit på msn igen  då säger jag han talar som en  4 åring.. då menar jag .. att han sitter kaxar på msn som vore ngt simun du kanske vill till lägga ?? något på den ... skriver dogde    såna saker.. bara för ej vill dullera mot en  p13 .. är man random för det eller..


ja du är random
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 15 2009 01:05pm
Quote (Simun @ Tue, 15 Sep 2009, 19:58)
bara pinsamt av han att kalla dig random. och låt han hålla på, det är ju han som gör bort sig :)


lol nu säger han till folk jag försökt vålta han sen säger visat kuken i cam för han lol har jag fan ej gjort asså aldrig vara sånt perver -.- asså han totalt pinsam
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Sep 15 2009 01:06pm
Quote (slashasen @ Tue, 15 Sep 2009, 21:05)
lol nu säger han till  folk jag  försökt vålta han sen  säger visat kuken i cam för han lol har jag fan ej gjort asså  aldrig vara sånt perver -.-  asså han totalt  pinsam


ingen skulle vilja ha sex med dig iaf

så, våldtäkt är väl ditt enda alternativ
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll