d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Mina Rhymes Om Kufarna På Jsp > Gissa Vilken Jag Diggar Mest Själv Vinn
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2009 08:31am
Här är mina rhymes om kufarna på jsp

vilken tror du jag är mest nöjd med själv?

vinnaren/vinnarna får 10 fg



Nickeee
Nickee e en kille från från sveriges kalla norr
på kvällarna han surfar, gärna lite porr
han verkar glad o lycklig i sitt fina rum
fast modemet blivit segt, han bliver aldrig stum
snart fredagenn den kommer, med stora raska steg
då käkar han renkött med lite filodeg


Little-brother
little-brother från sweden har blitt en kand figur
på jsp han surfar o är en ball filur
hans storebrorsa låter honom surfa i fred
först sist han stoppa honom, han fick smaka sked
pattar han gillar och gärna lite muff
han spelar också spelet "fia me knuff"


Kos-Scorpion
KoS-Scorpion med ögonbrynen flänger
flickorna fnissar och ögonen stänger
innan de ver ordet av
de fått smaka på hans sav
nöjd och belåten han sina fg slänger


ekaan
ekaan tycker det är roligt en lördagkväll
när morsan inte ger han fett med skäll
han slashar och han bashar för att bli nummer ett
i rummet det luktar redigt med svett
snart kommer bruden han tänder på
då får hon sig en tumme att suga på



Brasken
Brasken han har hängt ganska länge här
han vårdar sitt språk och ej han svär
när fredagen den kommer han ringer sin vän
"har du cheech och chong ?, jag behöver igen"
då detta ej funkar han smeker sin katt
loggar upp på jsp och snart är full av skratt



Nightmare
Nightmare heter killen från Skånes platta sand
när degen den sinar han gärna byter land
i Norge han sliter så kontot det fylls på
hans fg ej han hjälper att öl och brudar få
när degen den sinar han blir riktigt sne
på technoparty snart han går och börjar genast le


Ristvall
Ristvall är en kille som i Värmland bor
Karlstad heter staden som inte är så stor
Han sover ganska dåligt då pumpen blivit tom
Tycker mången nysvensk får alltför lättsam dom
lite Yin och lite Yang och gärna lite öl
det enda man hör sedan är ett våldsamt bröl


diablo_es
diablo_es har en ppd som blivit ganska hög
det var för inte länge sen han gärna lite smög
på bnet han lurkar och tradar gärna på
så fg:et det stiger och tusen han nå
han väntar som alla på d3-release
då jevlar ska det spelas och ätas fett me ris



EmiJ
EmiJ han sliter med ölen så stor
till den han gärna får lite hor
av svenskläxan han lite ångest får
om någon den gör åt han, han bättre mår
grannarna bankar i väggen av betong
Emij han sjunger sin svanesång


Andepen
Andepen postar och postar som få
han hoppas innan sommaren tjugotusen nå
man kan säga att han 'är veteran
men vart hans fg tagit vägen vetefan
han verkar vara en gentleman
som brudar omkull snacka kan


Diazz
Diazz äe en kille som vi känner väl
han simmar och han flörtar som en säl
han tror att han me popcorn mutta får
det beror väl på hur bruden mår
är hon lite ledsen och ensam och kåt
då får hon åka med i Diazz kärleksbåt


Alphabetz
Alphabetz i Stockholm, Sweden han bor
postar och tradar och spöar sin bror
när kvällen den kommer han stänger sin dörr
mumlar för sig slälv: "det var bättre förr"
I storstadens djungel han har sitt bo
bruden flämtar vilt: "jag vill va ditt sto"


Brasma
BraSma han har glömt till frisören att gå
i lavalampans sken han fg hoppas att få
sänder ej först så det inte ska gå snett
tänker för sig själv: "nu ska ja trada fett"
morsan skriker högt: "kom nu maten är klar"
men som ofta förr, får hon inget svar


niklas93
niklas93 han är sexton år
supa och röka han ännu ej får
Posten är rätt få och Griffon han har
den han köpt med fg som han fått av sin far
ögonen stirrar och "ploppar" snart ut
när fredagen kommer, han hoppas på ett skjut


Simun
Simun en kille från Sandviken är
Alltför länge redan han lurkat här
att gambla han gillar och musiken är hård
därför han nu bor på en avlägsen gård
När fredagen kommer han blir ganska tuff
och hoppet det tänds om en nyrakad muff


1000
1000 är en kille vi känner ganska väl
fettslickarvalsen för honom är ett spel
han gillar hiphop och porr är hans grej
ända tills han träffar en hårluden tjej
hans ppd sjunker till en låg nivå
han upptagen blir med att få den att stå


Yllegarnet
Yllegarnet ny är på jsp
han tycker det är roligt och blir aldrig sne
fg han fått redan trettisex
vilket han firat med Choko-kex
när kvällen den kommer han går på sitt rum
och xpar sin palla så det skvätter skum


Hest_Jaevel
Han lumpen gjort och hårig är han, som en riktig man
han har en brud som vid behov han hjälpa "tömma" kan
när mången ann på krogen fyller på sitt glas, "javisst"
han tackar nej och hävdar att han är en nykterist
han pluggat hårt han ej vill döda hjärnan med absint
hest_Jaevel heter denna man som gärna äter mint


Marcusd0
Man stöter på han överallt, han spammar ganska vilt
vad ingen annan vet är att han postar i sin kilt
det luftigt är och därigenom slipper han sin svett
för tungt det är att posta så han bliver riktigt mätt
han tackar nej till muff och öl, han tackar nej till allt
ppd han jagar, det tycker han är ballt


SpAz
SpAz heter killen som på bild vill va snygg
bland fjortisar och öl han känner sig trygg
dom luktar ej fisk, dom suger så bra
när "säcken" blir tom, han blir riktigt gla
Längst inne där dock han är ganska öm
att komma till storstan är hans hemliga dröm


elite91
elite91 tycker Zelda är ball
han Fantasy gillar och har som kall
flickorna tindrande ögon ska ha
och ge lite mun på hans födelseda
postat en del genom åren han har
stockholmsdialekten han fick av sin far


Geforce60
Geforce60 han priser kan
och steker sin korv som en riktig man
han TT vill ha och han tältar så glatt
han bottade till sig en redig skatt
det bästa som hänt han är jsp
och tälta med samer i dagarna tre

This post was edited by xpd-trader on Mar 15 2009 08:35am
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Mar 15 2009 08:34am

SpAz
SpAz heter killen som på bild vill va snygg
bland fjortisar och öl han känner sig trygg
dom luktar ej fisk, dom suger så bra
när "säcken" blir tom, han blir riktigt gla
Längst inne där dock han är ganska öm
att komma till storstan är hans hemliga dröm

Den va nice happy.gif
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Mar 15 2009 08:58am
Ristvall
Ristvall är en kille som i Värmland bor
Karlstad heter staden som inte är så stor
Han sover ganska dåligt då pumpen blivit tom
Tycker mången nysvensk får alltför lättsam dom
lite Yin och lite Yang och gärna lite öl
det enda man hör sedan är ett våldsamt bröl

den helt klart =)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 15 2009 11:57am
Quote (EmiJ @ Sun, 15 Mar 2009, 16:34)
SpAz
SpAz heter killen som på bild vill va snygg
bland fjortisar och öl han känner sig trygg
dom luktar ej fisk, dom suger så bra
när "säcken" blir tom, han blir riktigt gla
Längst inne där dock han är ganska öm
att komma till storstan är hans hemliga dröm

Den va nice happy.gif


haha vilken diss ^^
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Mar 15 2009 01:09pm
Quote (EmiJ @ Sun, Mar 15 2009, 03:34pm)
SpAz
SpAz heter killen som på bild vill va snygg
bland fjortisar och öl han känner sig trygg
dom luktar ej fisk, dom suger så bra
när "säcken" blir tom, han blir riktigt gla
Längst inne där dock han är ganska öm
att komma till storstan är hans hemliga dröm

Den va nice happy.gif


den äger^^
Member
Posts: 3,381
Joined: Jun 7 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2009 01:12pm
Nickeee
Nickee e en kille från från sveriges kalla norr
på kvällarna han surfar, gärna lite porr
han verkar glad o lycklig i sitt fina rum
fast modemet blivit segt, han bliver aldrig stum
snart fredagenn den kommer, med stora raska steg
då käkar han renkött med lite filodeg
Member
Posts: 28
Joined: Mar 15 2009
Gold: 1.00
Mar 15 2009 02:21pm
SpAz
SpAz heter killen som på bild vill va snygg
bland fjortisar och öl han känner sig trygg
dom luktar ej fisk, dom suger så bra
när "säcken" blir tom, han blir riktigt gla
Längst inne där dock han är ganska öm
att komma till storstan är hans hemliga dröm


HAHA! Fy katten alltså :D
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 15 2009 02:42pm
ekaan
ekaan tycker det är roligt en lördagkväll
när morsan inte ger han fett med skäll
han slashar och han bashar för att bli nummer ett
i rummet det luktar redigt med svett
snart kommer bruden han tänder på
då får hon sig en tumme att suga på

Svett ftw?..^^

This post was edited by Nickeee on Mar 15 2009 02:42pm
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
Mar 15 2009 02:49pm
elite91 tycker Zelda är ball
han Fantasy gillar och har som kall
flickorna tindrande ögon ska ha
och ge lite mun på hans födelseda
postat en del genom åren han har
stockholmsdialekten han fick av sin far

haha n1 ^^
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
Mar 15 2009 03:44pm
Nightmare heter killen från Skånes platta sand
när degen den sinar han gärna byter land
i Norge han sliter så kontot det fylls på
hans fg ej han hjälper att öl och brudar få
när degen den sinar han blir riktigt sne
på technoparty snart han går och börjar genast le

tror du är mest nöjd med denna ;D
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll