d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev196979899100280Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 11:34am
חחח ביקור רופא למדו על בשרם
לא מחלקים יותר גימלים

אבל לא צריכה.
שחררו אותי מהבסיס היום ב1 :banana:
לפחות זה טוב שיש מפקדים אחלה
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 12:40pm
קיבלת סמל התחלת להתפזר...
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 12:58pm


אין לך איזו אלפקה לחבק? :lol: jk
Trade Moderator
Posts: 27,984
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Apr 21 2015 12:43am
Quote (Tab00 @ Apr 20 2015 08:34pm)
חחח ביקור רופא למדו על בשרם
לא מחלקים יותר גימלים

אבל לא צריכה.
שחררו אותי מהבסיס היום ב1 :banana:
לפחות זה טוב שיש מפקדים אחלה


מי זאת המקומבנת הזאת?
Quote (NiRo_O @ Apr 20 2015 09:40pm)
קיבלת סמל התחלת להתפזר...


מבין את הצעירים של היום? ^_^
Quote (Tab00 @ Apr 20 2015 09:58pm)
אין לך איזו אלפקה לחבק? :lol: jk


:LOL:
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Apr 21 2015 05:42am
Quote (Yakir @ Apr 21 2015 09:43am)
מי זאת המקומבנת הזאת?


מבין את הצעירים של היום? ^_^


:LOL:


תש עולם
בלי עין הרע :lol:
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Apr 21 2015 08:42am
אני אגיד למפקד שלך שאת רצה הביתה לשחק מיינקראפט
הוא כבר לא יקמבן אותך יותר (8
Trade Moderator
Posts: 27,984
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Apr 21 2015 08:49am
Quote (NiRo_O @ Apr 21 2015 05:42pm)
אני אגיד למפקד שלך שאת רצה הביתה לשחק מיינקראפט
הוא כבר לא יקמבן אותך יותר (8


אחי היא הפסידה זכויות אדם בגלל שהיא מרביצה לעצים מול מסך מחשב.
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Apr 21 2015 08:51am
Quote (Yakir @ Apr 21 2015 05:49pm)
אחי היא הפסידה זכויות אדם בגלל שהיא מרביצה לעצים מול מסך מחשב.


מי זה מי זה מתפזם פהההה
שמשחק WoT
Trade Moderator
Posts: 27,984
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Apr 21 2015 08:54am
Quote (Tab00 @ Apr 21 2015 05:51pm)
מי זה מי זה מתפזם פהההה
שמשחק WoT


לפחות אני מפוצץ טנקים ולא מרביץ לעצים :LOL:
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Apr 21 2015 09:05am
Quote (Yakir @ Apr 21 2015 04:54pm)
לפחות אני מפוצץ טנקים ולא מרביץ לעצים :LOL:


חחחחח
איך בא לי לראות סאוטפארק
יש לך איזה פרק טוב להמליץ לי?

This post was edited by NiRo_O on Apr 21 2015 09:05am
Go Back To עברית Topic List
Prev196979899100280Next
Add Reply New Topic New Poll