d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev19596979899280Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 01:41am
מה אתה עושה דאבל פוסט יא סאטלן חחחח

יואו מרפאה צבאית זה סרט רע
Trade Moderator
Posts: 27,985
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 01:57am
Quote (Tab00 @ Apr 20 2015 10:41am)
מה אתה עושה דאבל פוסט יא סאטלן חחחח

יואו מרפאה צבאית זה סרט רע


עשיתי באמפ :(
מי הולך למרפאה? לכי לקצין העיר חח
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 02:12am
מה יש לי לחפש שם
Trade Moderator
Posts: 27,985
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 02:53am
Quote (Tab00 @ Apr 20 2015 11:12am)
מה יש לי לחפש שם


מטפלים שם בחיילים?
:blink:
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 04:33am
Quote (Yakir @ Apr 20 2015 11:53am)
מטפלים שם בחיילים?
:blink:


בחיילים חולים? חחח
אני יודעת שמטפלים שם אבל לא לגבי זה, בירורים וכאלה
Trade Moderator
Posts: 27,985
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 05:03am
Quote (Tab00 @ Apr 20 2015 01:33pm)
בחיילים חולים? חחח
אני יודעת שמטפלים שם אבל לא לגבי זה, בירורים וכאלה


יש שם רופא והוא מטפל בחיילים חולים חחח
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 06:15am
Quote (Yakir @ Apr 20 2015 02:03pm)
יש שם רופא והוא מטפל בחיילים חולים חחח


וואלה..
אדע לפעם הבאה
אבל יש לנו מרפאה מטר מהמפקדה אז לא נראלי שייתנו לי ללכת לקצין העיר
Trade Moderator
Posts: 27,985
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 07:03am
Quote (Tab00 @ Apr 20 2015 03:15pm)
וואלה..
אדע לפעם הבאה
אבל יש לנו מרפאה מטר מהמפקדה אז לא נראלי שייתנו לי ללכת לקצין העיר


הקטע הוא שאת לא ממש שואלת את הצבא.
^_^
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 07:04am
Quote (Yakir @ Apr 20 2015 04:03pm)
הקטע הוא שאת לא ממש שואלת את הצבא.
^_^


חחחח אני דווקא כן
אם זה בזמן שעות הפעילות של הבסיס חייבת לשאול
אם אני לא שואלת
משפט <_<
אם זה אחרי חמש אז ביקור רופא
Trade Moderator
Posts: 27,985
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Apr 20 2015 07:36am
Quote (Tab00 @ Apr 20 2015 04:04pm)
חחחח אני דווקא כן
אם זה בזמן שעות הפעילות של הבסיס חייבת לשאול
אם אני לא שואלת
משפט <_<
אם זה אחרי חמש אז ביקור רופא


נו כן, תחכי אחרי 5 תלכי לביקור רופא, תקבלי גימלים.
PROFIT.
Go Back To עברית Topic List
Prev19596979899280Next
Add Reply New Topic New Poll