
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.
Quote (Yakir @ Mar 29 2015 04:22pm)
חחחח לא יודע , אחותי בדרום אמריקה ומלא חברים שלי היו שם אז אני יודע מהם לאן ללכת ולאן לא .
בגדול אני טיילתי בכל אירופה :)
מתי אתה חוזר יא מלעון ?
אני מחכה למתנות שלי :<
אם אך שאתה נראה נראה לי גם אחותך היא כוסית לא נורמלית. , שאל אותה אם היא גם מעניינת לביקור בית, אני ייתן לה לראות תתקרה החדשה בבית שלי