d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev18889909192280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Mar 28 2015 03:26pm
לא ידעתי שנשארו כאלה ילדודס כאן xD

This post was edited by NiRo_O on Mar 28 2015 03:29pm
Member
Posts: 592
Joined: Oct 19 2012
Gold: 1.01
Mar 29 2015 01:59am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (NiRo_O @ Mar 28 2015 11:26pm)
לא ידעתי שנשארו כאלה ילדודס כאן xD


כן חבל גם שלא ידעתי שכולכם פה קוקסינלים , אבל עכשיו אני יודע


אילנית מה קורה עם הביקור ?

או שאת רוצה רוצה כסף?


שלחי לי הודעה כמה את רוצה לשעה למה יש לי זרע חזק בלי עין הרע



This post was edited by Rotem321 on Mar 29 2015 02:04am
Member
Posts: 31,885
Joined: Dec 14 2007
Gold: 1,899.76
Mar 29 2015 02:30am
nah
Trade Moderator
Posts: 27,984
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Mar 29 2015 05:36am
Quote (Rotem321 @ Mar 29 2015 10:59am)
כן חבל גם שלא ידעתי שכולכם פה קוקסינלים , אבל עכשיו אני יודע


אילנית מה קורה עם הביקור ?

או שאת רוצה רוצה כסף?


שלחי לי הודעה כמה את רוצה לשעה למה יש לי זרע חזק בלי עין הרע


חחחח חחחחחח אני לא יודע אם אתה טרול או רציני
Member
Posts: 7,828
Joined: Oct 11 2012
Gold: 77,085.64
Trader: Trusted
Mar 29 2015 06:12am
Quote (Rotem321 @ Mar 29 2015 09:59am)
כן חבל גם שלא ידעתי שכולכם פה קוקסינלים , אבל עכשיו אני יודע


אילנית מה קורה עם הביקור ?

או שאת רוצה רוצה כסף?


שלחי לי הודעה כמה את רוצה לשעה למה יש לי זרע חזק בלי עין הרע



חחחחחח הרבה זמן לא צחקתי כבר



יש לך כסף בכלל אתה? לא נירא לי אמא תתן לך פחח
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Mar 29 2015 07:24am
^_^
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Mar 29 2015 07:53am
Quote (Rotem321 @ Mar 29 2015 09:59am)
כן חבל גם שלא ידעתי שכולכם פה קוקסינלים , אבל עכשיו אני יודע


אילנית מה קורה עם הביקור ?

או שאת רוצה רוצה כסף?


שלחי לי הודעה כמה את רוצה לשעה למה יש לי זרע חזק בלי עין הרע


חח מה קורה חמוד?
יום קשה בעבודה?

תגיד יקיר, עשית את בוליביה בטיול שלך?
Trade Moderator
Posts: 27,984
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Mar 29 2015 08:07am
Quote (NiRo_O @ Mar 29 2015 04:53pm)
חח מה קורה חמוד?
יום קשה בעבודה?

תגיד יקיר, עשית את בוליביה בטיול שלך?


לא הייתי בדרום אמריקה יא ליצן .
:LOL:
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Mar 29 2015 08:17am
Quote (Yakir @ Mar 29 2015 04:07pm)
לא הייתי בדרום אמריקה יא ליצן .
:LOL:


אה אז למה חשבתי ם.ם
Trade Moderator
Posts: 27,984
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Mar 29 2015 08:22am
Quote (NiRo_O @ Mar 29 2015 05:17pm)
אה אז למה חשבתי ם.ם


חחחח לא יודע , אחותי בדרום אמריקה ומלא חברים שלי היו שם אז אני יודע מהם לאן ללכת ולאן לא .
בגדול אני טיילתי בכל אירופה :)


מתי אתה חוזר יא מלעון ?
אני מחכה למתנות שלי :<
Go Back To עברית Topic List
Prev18889909192280Next
Add Reply New Topic New Poll