d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev17576777879280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Feb 20 2015 07:16am
תשארו באירופה.. למי אכפת מהמחירים .. הכל זול במילא.. זה דיאבלו 2 חח
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 20 2015 07:41am
Quote (YouCantSeeMe @ Feb 20 2015 11:11am)
אני חושב שאם אעבור לאיסט יהיה לי לאגים מטורפים


אחי אין שום לאגים. מריץ 8 בוטים והם רצים כמו שעון שוויצרי :P
ברור שזה טיפה יותר איטי מאירופה אבל בכל זאת. השוק שם חיי לא כמו באירופה. זוועה.

Quote (NiRo_O @ Feb 20 2015 04:16pm)
תשארו באירופה.. למי אכפת מהמחירים .. הכל זול במילא.. זה דיאבלו 2 חח


תבדוק את איסט ותראה שלא כל כך זול :)

This post was edited by Free4Good on Feb 20 2015 07:42am
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 20 2015 08:42am
Quote (Free4Good @ Feb 20 2015 04:41pm)
אחי אין שום לאגים. מריץ 8 בוטים והם רצים כמו שעון שוויצרי :P
ברור שזה טיפה יותר איטי מאירופה אבל בכל זאת. השוק שם חיי לא כמו באירופה. זוועה.



תבדוק את איסט ותראה שלא כל כך זול :)


יא ברזלן תביא לי מלא חפצים
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 20 2015 09:27am
Quote (Yakir @ Feb 20 2015 05:42pm)
יא ברזלן תביא לי מלא חפצים


אבו קמונה בע"מ

אבל בתאכלס רק התחלתי את הלאדר שלשום LOL
מצאתי קצת HRS
קצת UNIQUE

מה ת'צריך יגרזן ?
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 20 2015 01:10pm
Ohm + Mal
ואני אתחיל מחר את הפלאדין שלי.
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Feb 20 2015 01:20pm
שלג מישהו?
הבנתי שיורד בהרבה חלקים עכשיו בארץ
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 21 2015 04:17am
Quote (Tab00 @ Feb 20 2015 10:20pm)
שלג מישהו?
הבנתי שיורד בהרבה חלקים עכשיו בארץ


בטבעון לא יורד :(
Member
Posts: 7,828
Joined: Oct 11 2012
Gold: 77,085.64
Trader: Trusted
Feb 24 2015 01:51am
אז מה קורה וזה
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 24 2015 01:53am
Quote (BigBalaBoom @ Feb 24 2015 10:51am)
אז מה קורה וזה


הכל מעולה , מה איתך ?
איך עבר הסופ"ש?


בואנה כבר יום שלישי חחחח
Member
Posts: 7,828
Joined: Oct 11 2012
Gold: 77,085.64
Trader: Trusted
Feb 24 2015 01:57am
Quote (Yakir @ Feb 24 2015 09:53am)
הכל מעולה , מה איתך ?
איך עבר הסופ"ש?


בואנה כבר יום שלישי חחחח
חחח

וואלה אש.

This post was edited by BigBalaBoom on Feb 24 2015 01:57am
Go Back To עברית Topic List
Prev17576777879280Next
Add Reply New Topic New Poll