Quote (YouCantSeeMe @ Feb 20 2015 11:11am)
אני חושב שאם אעבור לאיסט יהיה לי לאגים מטורפים
אחי אין שום לאגים. מריץ 8 בוטים והם רצים כמו שעון שוויצרי

ברור שזה טיפה יותר איטי מאירופה אבל בכל זאת. השוק שם חיי לא כמו באירופה. זוועה.
Quote (NiRo_O @ Feb 20 2015 04:16pm)
תשארו באירופה.. למי אכפת מהמחירים .. הכל זול במילא.. זה דיאבלו 2 חח
תבדוק את איסט ותראה שלא כל כך זול
This post was edited by Free4Good on Feb 20 2015 07:42am