d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev17475767778280Next
Add Reply New Topic New Poll
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 18 2015 08:30am
Quote (YouCantSeeMe @ Feb 18 2015 05:08pm)
מישהו משחק דיאבלו 3?


ההרחבה או הרגיל?
יש לי את הרגיל אבל כל הדמויות שלי לא שוות כלום בגלל העדכון שהם עשו אז -_-

Quote (Tab00 @ Feb 18 2015 05:09pm)
יו
מה נעלמתם


אני לא נעלמתי חח
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 18 2015 03:19pm
Quote (Yakir @ Feb 18 2015 05:30pm)
ההרחבה או הרגיל?
יש לי את הרגיל אבל כל הדמויות שלי לא שוות כלום בגלל העדכון שהם עשו אז -_-



אני לא נעלמתי חח


כנ"ל
אהבתי את הרגיל ללא העדכון
מהעדכון מחקתי ת'משחק
d2 foreva
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 19 2015 01:02am
Quote (Free4Good @ Feb 19 2015 12:19am)
כנ"ל
אהבתי את הרגיל ללא העדכון
מהעדכון מחקתי ת'משחק
d2 foreva


כי העדכון בעצם הרס לי את כל הדמויות שבניתי , השקעתי מאות שעות על כל דמות .
עדיף דיאבלו 2 באמת
^_^
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 19 2015 01:26am
Quote (Yakir @ Feb 19 2015 10:02am)
כי העדכון בעצם הרס לי את כל הדמויות שבניתי , השקעתי מאות שעות על כל דמות .
עדיף דיאבלו 2 באמת
^_^


נכון אני נהנה יותר :D

דרך אגב בניתי 8
PALADIN
בלאדר איסט חחח רק עכשיו בניתי אותם הייתי מריץ בנון לאדר עד עכשיו
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Feb 19 2015 04:58am
שחקו באירופה.. מה איסט
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 19 2015 05:34am
Quote (NiRo_O @ Feb 19 2015 01:58pm)
שחקו באירופה.. מה איסט


אני עזבתי את אירופה מזמן.
אנשים שם קמצנים בטירוף. על כל חפץ שאתה מוכר מציעים לך גרושים
ועל כל חפץ שהם מוכרים , מוכרים את זה בזול.

תסתכל באיסט לעומת זה. כל המחירים שם כפול 2 אם לא 3 מהמחירים באירופה ,
ואנשים שם לא קמצנים ומשלמים שצריכים משהו :)
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 19 2015 06:37am
Quote (Free4Good @ Feb 19 2015 10:26am)
נכון אני נהנה יותר :D

דרך אגב בניתי 8
PALADIN
בלאדר איסט חחח רק עכשיו בניתי אותם הייתי מריץ בנון לאדר עד עכשיו


חחחחחח אז תתחיל למצוא חפצים שאני צריך ואני אקנה ממך יא ברזלן
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 19 2015 02:43pm
Quote (Yakir @ Feb 19 2015 03:37pm)
חחחחחח אז תתחיל למצוא חפצים שאני צריך ואני אקנה ממך יא ברזלן


:lol:
Member
Posts: 25,624
Joined: Apr 6 2006
Gold: 41,536.69
Feb 20 2015 02:11am
אני חושב שאם אעבור לאיסט יהיה לי לאגים מטורפים
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 20 2015 03:12am
Quote (YouCantSeeMe @ Feb 20 2015 11:11am)
אני חושב שאם אעבור לאיסט יהיה לי לאגים מטורפים


ממש לא.
חחח
Go Back To עברית Topic List
Prev17475767778280Next
Add Reply New Topic New Poll