Quote (NiRo_O @ Feb 19 2015 01:58pm)
שחקו באירופה.. מה איסט
אני עזבתי את אירופה מזמן.
אנשים שם קמצנים בטירוף. על כל חפץ שאתה מוכר מציעים לך גרושים
ועל כל חפץ שהם מוכרים , מוכרים את זה בזול.
תסתכל באיסט לעומת זה. כל המחירים שם כפול 2 אם לא 3 מהמחירים באירופה ,
ואנשים שם לא קמצנים ומשלמים שצריכים משהו
