Quote (Tab00 @ Feb 12 2015 11:03pm)
אין לו מילה זה!
בא לבת ים לא אומר כלום!!
חחחח הייתי בבית ים מטעם העבודה חח
Quote (Free4Good @ Feb 12 2015 11:06pm)
ידוע ...
הוא בא לנהריה כמה פעמים ושתק כמו דג
אין בעיה בכלל.
פעם הבאה שאני באיזור טיבעון אני בכלל לא חושב עלייך יקיר :(
לך יא נקניק , היית בטבעון ולא דיברת יא מלעון
Quote (NiRo_O @ Feb 13 2015 01:04am)
אני בפלורה בברזיל אם מישהו באיזור שיקפוץ
ברגע שאלאדין מחזיר את השטיח אני לוקח את אולג ואנחנו באים.