d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev17273747576280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Feb 11 2015 01:43pm
Quote (Yakir @ Feb 10 2015 04:03pm)
בתכלס אם עשית את זה נכון הכל צריך להיות לך בגוגל
כולל אנשי קשר.
הוואטסאפ זה שטויות אחי , תגיע לארץ תפעיל סים חדש על המספר שלך והכל יהיה בסדר.


יהיה טוב.. רק התמונות מהאיגואסו כניראה לא נשמרו תגיד אם אני מוחק דרך הגוגל דרייב את התוכן של הפלאפון הוט ישאר נעול עדיין או שהבנאדם שגנב יקבל פלאפון חדש?
כי שלי היה נעול עם תביעת אצבע
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 11 2015 03:43pm
גם עם הוא נעול אפשר לשנות רום ו לקבל טלפון חדש
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Feb 11 2015 03:47pm
Quote (Yakir @ Feb 11 2015 11:43pm)
גם עם הוא נעול אפשר לשנות רום ו לקבל טלפון חדש


לשנות מה?
איך לטיני טיפש יפרוץ את זה
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 11 2015 04:46pm
Quote (NiRo_O @ Feb 12 2015 12:47am)
לשנות מה?
איך לטיני טיפש יפרוץ את זה


ימכור את זה למישהו שכן יכול לפרוץ O_O
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 12 2015 12:28am
Quote (NiRo_O @ Feb 12 2015 12:47am)
לשנות מה?
איך לטיני טיפש יפרוץ את זה


אחי , ילד בן 10 יודע לשנות רום.
רום זה המערכת ההפעלה שלך בעצם .
אם אני יודע למחוק אותה , אני מוחק גם את הנעילה שלך חח
אבל הקטנה :)
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 12 2015 09:28am
Quote (Yakir @ Feb 12 2015 09:28am)
אחי , ילד בן 10 יודע לשנות רום.
רום זה המערכת ההפעלה שלך בעצם .
אם אני יודע למחוק אותה , אני מוחק גם את הנעילה שלך חח
אבל הקטנה :)


אני מחזיק ממך רצח עכשיו יקיר
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 12 2015 10:04am
Quote (Free4Good @ Feb 12 2015 06:28pm)
אני מחזיק ממך רצח עכשיו יקיר


למה?
:O
דרך אגב יש מצב מחר אני בנהריה .
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 12 2015 01:54pm
Quote (Yakir @ Feb 12 2015 07:04pm)
למה?
:O
דרך אגב יש מצב מחר אני בנהריה .


וואלה כפרה אני עובד עד 2 ככה
אבל יש מצב נשב על איזה בירה וסיגריה :)

מתי אתה פה ?

דרך אגב הכל הוצף פה היום חחח 6 שעות של גשם ללא הפסקה. היה מטורף

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4625984,00.html

תראו בסרטון איך המים מזיזים את הפח צפרדע הירוק הזה חחחחחחחחחחח נקרעתי

This post was edited by Free4Good on Feb 12 2015 02:00pm
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 12 2015 01:58pm
בערב כזה , בטח אצא עם חבר טוב לחברה שלו לאיזה קטנה .
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 12 2015 02:00pm
Quote (Yakir @ Feb 12 2015 10:58pm)
בערב כזה , בטח אצא עם חבר טוב לחברה שלו לאיזה קטנה .


איזה לא מתבייש.
עזוב אל ת'דבר איתי בקיצור -_-

This post was edited by Free4Good on Feb 12 2015 02:01pm
Go Back To עברית Topic List
Prev17273747576280Next
Add Reply New Topic New Poll