☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
עברית
> דיון הישראלים הרשמי!
Prev
1
72
73
74
75
76
280
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 90385
Replies: 2793
Track Topic
NiRo_O
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold
:
730,185.00
Trader:
Trusted
#731
Feb 11 2015 01:43pm
Quote (Yakir @ Feb 10 2015 04:03pm)
בתכלס אם עשית את זה נכון הכל צריך להיות לך בגוגל
כולל אנשי קשר.
הוואטסאפ זה שטויות אחי , תגיע לארץ תפעיל סים חדש על המספר שלך והכל יהיה בסדר.
יהיה טוב.. רק התמונות מהאיגואסו כניראה לא נשמרו תגיד אם אני מוחק דרך הגוגל דרייב את התוכן של הפלאפון הוט ישאר נעול עדיין או שהבנאדם שגנב יקבל פלאפון חדש?
כי שלי היה נעול עם תביעת אצבע
Yakir
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
149,175.00
Trader:
Trusted
#732
Feb 11 2015 03:43pm
גם עם הוא נעול אפשר לשנות רום ו לקבל טלפון חדש
NiRo_O
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold
:
730,185.00
Trader:
Trusted
#733
Feb 11 2015 03:47pm
Quote (Yakir @ Feb 11 2015 11:43pm)
גם עם הוא נעול אפשר לשנות רום ו לקבל טלפון חדש
לשנות מה?
איך לטיני טיפש יפרוץ את זה
Free4Good
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#734
Feb 11 2015 04:46pm
Quote (NiRo_O @ Feb 12 2015 12:47am)
לשנות מה?
איך לטיני טיפש יפרוץ את זה
ימכור את זה למישהו שכן יכול לפרוץ O_O
Yakir
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
149,175.00
Trader:
Trusted
#735
Feb 12 2015 12:28am
Quote (NiRo_O @ Feb 12 2015 12:47am)
לשנות מה?
איך לטיני טיפש יפרוץ את זה
אחי , ילד בן 10 יודע לשנות רום.
רום זה המערכת ההפעלה שלך בעצם .
אם אני יודע למחוק אותה , אני מוחק גם את הנעילה שלך חח
אבל הקטנה
Free4Good
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#736
Feb 12 2015 09:28am
Quote (Yakir @ Feb 12 2015 09:28am)
אחי , ילד בן 10 יודע לשנות רום.
רום זה המערכת ההפעלה שלך בעצם .
אם אני יודע למחוק אותה , אני מוחק גם את הנעילה שלך חח
אבל הקטנה :)
אני מחזיק ממך רצח עכשיו יקיר
Yakir
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
149,175.00
Trader:
Trusted
#737
Feb 12 2015 10:04am
Quote (Free4Good @ Feb 12 2015 06:28pm)
אני מחזיק ממך רצח עכשיו יקיר
למה?
דרך אגב יש מצב מחר אני בנהריה .
Free4Good
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#738
Feb 12 2015 01:54pm
Quote (Yakir @ Feb 12 2015 07:04pm)
למה?
:O
דרך אגב יש מצב מחר אני בנהריה .
וואלה כפרה אני עובד עד 2 ככה
אבל יש מצב נשב על איזה בירה וסיגריה
מתי אתה פה ?
דרך אגב הכל הוצף פה היום חחח 6 שעות של גשם ללא הפסקה. היה מטורף
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4625984,00.html
תראו בסרטון איך המים מזיזים את הפח צפרדע הירוק הזה חחחחחחחחחחח נקרעתי
This post was edited by Free4Good on Feb 12 2015 02:00pm
Yakir
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
149,175.00
Trader:
Trusted
#739
Feb 12 2015 01:58pm
בערב כזה , בטח אצא עם חבר טוב לחברה שלו לאיזה קטנה .
Free4Good
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#740
Feb 12 2015 02:00pm
Quote (Yakir @ Feb 12 2015 10:58pm)
בערב כזה , בטח אצא עם חבר טוב לחברה שלו לאיזה קטנה .
איזה לא מתבייש.
עזוב אל ת'דבר איתי בקיצור
This post was edited by Free4Good on Feb 12 2015 02:01pm
Go Back To
עברית
Topic List
Prev
1
72
73
74
75
76
280
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact