☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
עברית
> דיון הישראלים הרשמי!
Prev
1
69
70
71
72
73
280
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 90386
Replies: 2793
Track Topic
Yakir
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
149,175.00
Trader:
Trusted
#701
Feb 7 2015 03:57am
Quote (Tab00 @ Feb 7 2015 12:50pm)
חח אני בשלוש וקמתי ב9...
אז מה אומר באלך לך LEAGUE?
וואי לא שיחקתי מלא זמן חחחחח שכחתי איך לשחק XD
Quote (Free4Good @ Feb 7 2015 12:56pm)
Battlefield hardline - great game :P
משחק בבטא עד ה 17 במרץ שייצא המלא. משחק גדול :D
XBOX?
Free4Good
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#702
Feb 7 2015 03:58am
Quote (Yakir @ Feb 7 2015 12:57pm)
וואי לא שיחקתי מלא זמן חחחחח שכחתי איך לשחק XD
:O
XBOX?
לא אחי למחשב .. למה אתה משחק באקסבוקס ?
דרך אגב תראה את היוטיוב הזה
אני מת על הסרטונים שהוא עושה , יש לו קול כזה מצחיק חחח
Yakir
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
149,175.00
Trader:
Trusted
#703
Feb 7 2015 04:03am
Quote (Free4Good @ Feb 7 2015 12:58pm)
לא אחי למחשב .. למה אתה משחק באקסבוקס ?
דרך אגב תראה את היוטיוב הזה :D
אני מת על הסרטונים שהוא עושה , יש לו קול כזה מצחיק חחח
http://www.youtube.com/watch?v=osMzO9Sue68
כי יש לי מערכת קולנוע ביתית מחוברת לטלוויזיה עם סאפ וופר וזה מגניב ?
Free4Good
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#704
Feb 7 2015 04:17am
Quote (Yakir @ Feb 7 2015 01:03pm)
כי יש לי מערכת קולנוע ביתית מחוברת לטלוויזיה עם סאפ וופר וזה מגניב ? :O
לא שאלתי את זה ככה חחח
שאלתי
"למה , אתה משחק באקסבוקס בהארדליין?"
Yakir
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
149,175.00
Trader:
Trusted
#705
Feb 7 2015 04:20am
Quote (Free4Good @ Feb 7 2015 01:17pm)
לא שאלתי את זה ככה חחח
שאלתי
"למה , אתה משחק באקסבוקס בהארדליין?"
אני לא משחק במשחק הזה יא שיכור.
שאלתי אם אתה משחק בו באקס בוקס.
Free4Good
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#706
Feb 7 2015 04:32am
Quote (Yakir @ Feb 7 2015 01:20pm)
אני לא משחק במשחק הזה יא שיכור.
שאלתי אם אתה משחק בו באקס בוקס.
נו ועניתי לך שאני משחק בו במחשב
אז חשבתי שאתה שואל על האקס בוקס בגלל שאתה משחק שם חחחחחחחחח
איזה שיכור עם תעודות אתה יקירוב באמא
Yakir
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
149,175.00
Trader:
Trusted
#707
Feb 7 2015 04:52am
Quote (Free4Good @ Feb 7 2015 01:32pm)
נו ועניתי לך שאני משחק בו במחשב
אז חשבתי שאתה שואל על האקס בוקס בגלל שאתה משחק שם חחחחחחחחח
איזה שיכור עם תעודות אתה יקירוב באמא
אלוהים , אתה כזה מיקרוב .
Free4Good
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#708
Feb 7 2015 07:22am
Quote (Yakir @ Feb 7 2015 01:52pm)
אלוהים , אתה כזה מיקרוב .
חיידק ? למה
Yakir
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
149,175.00
Trader:
Trusted
#709
Feb 7 2015 08:10am
חחחחחח כי קשה לך להבין.
Free4Good
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#710
Feb 7 2015 08:12am
Quote (Yakir @ Feb 7 2015 05:10pm)
חחחחחח כי קשה לך להבין.
מה לעשות שאתה מסביר כמו נעל :\
Go Back To
עברית
Topic List
Prev
1
69
70
71
72
73
280
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact