d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev16970717273280Next
Add Reply New Topic New Poll
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 7 2015 03:57am
Quote (Tab00 @ Feb 7 2015 12:50pm)
חח אני בשלוש וקמתי ב9...
אז מה אומר באלך לך LEAGUE?


וואי לא שיחקתי מלא זמן חחחחח שכחתי איך לשחק XD
Quote (Free4Good @ Feb 7 2015 12:56pm)
Battlefield hardline - great game :P

משחק בבטא עד ה 17 במרץ שייצא המלא. משחק גדול :D


:O
XBOX?
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 7 2015 03:58am
Quote (Yakir @ Feb 7 2015 12:57pm)
וואי לא שיחקתי מלא זמן חחחחח שכחתי איך לשחק XD


:O
XBOX?


לא אחי למחשב .. למה אתה משחק באקסבוקס ?
דרך אגב תראה את היוטיוב הזה :D
אני מת על הסרטונים שהוא עושה , יש לו קול כזה מצחיק חחח


Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 7 2015 04:03am
Quote (Free4Good @ Feb 7 2015 12:58pm)
לא אחי למחשב .. למה אתה משחק באקסבוקס ?
דרך אגב תראה את היוטיוב הזה :D
אני מת על הסרטונים שהוא עושה , יש לו קול כזה מצחיק חחח


http://www.youtube.com/watch?v=osMzO9Sue68


כי יש לי מערכת קולנוע ביתית מחוברת לטלוויזיה עם סאפ וופר וזה מגניב ? :O
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 7 2015 04:17am
Quote (Yakir @ Feb 7 2015 01:03pm)
כי יש לי מערכת קולנוע ביתית מחוברת לטלוויזיה עם סאפ וופר וזה מגניב ? :O


לא שאלתי את זה ככה חחח
שאלתי
"למה , אתה משחק באקסבוקס בהארדליין?"
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 7 2015 04:20am
Quote (Free4Good @ Feb 7 2015 01:17pm)
לא שאלתי את זה ככה חחח
שאלתי
"למה , אתה משחק באקסבוקס בהארדליין?"


אני לא משחק במשחק הזה יא שיכור.
שאלתי אם אתה משחק בו באקס בוקס.
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 7 2015 04:32am
Quote (Yakir @ Feb 7 2015 01:20pm)
אני לא משחק במשחק הזה יא שיכור.
שאלתי אם אתה משחק בו באקס בוקס.


נו ועניתי לך שאני משחק בו במחשב
אז חשבתי שאתה שואל על האקס בוקס בגלל שאתה משחק שם חחחחחחחחח

איזה שיכור עם תעודות אתה יקירוב באמא
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 7 2015 04:52am
Quote (Free4Good @ Feb 7 2015 01:32pm)
נו ועניתי לך שאני משחק בו במחשב
אז חשבתי שאתה שואל על האקס בוקס בגלל שאתה משחק שם חחחחחחחחח

איזה שיכור עם תעודות אתה יקירוב באמא


אלוהים , אתה כזה מיקרוב .
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 7 2015 07:22am
Quote (Yakir @ Feb 7 2015 01:52pm)
אלוהים , אתה כזה מיקרוב .


חיידק ? למה :(
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 7 2015 08:10am
חחחחחח כי קשה לך להבין.
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 7 2015 08:12am
Quote (Yakir @ Feb 7 2015 05:10pm)
חחחחחח כי קשה לך להבין.


מה לעשות שאתה מסביר כמו נעל :\
Go Back To עברית Topic List
Prev16970717273280Next
Add Reply New Topic New Poll