d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev16869707172280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,523
Joined: Aug 31 2004
Gold: 546.00
Feb 6 2015 12:35pm
Quote (NiRo_O @ Feb 6 2015 03:00pm)
החלק העצוב שהוא היה כאן פעם טראסטד
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=48053282&p=



Niro i know you love me you cant deny to our past together
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 6 2015 01:05pm
Quote (Dr.Maniak @ Feb 6 2015 09:35pm)
Niro i know you love me you cant deny to our past together


תמשיך להתעלם , אתה רק מוכיח כמה פתטי אתה חח.
העיקר שכולם כאן יודעים מי אתה באמת .


דרך אגב , אתה יכול לומר לחברים שלך להפסיק לעקוב אחרי ולהשמיץ אותי ?
זה כבר מגוחך ילדון :)
Member
Posts: 10,523
Joined: Aug 31 2004
Gold: 546.00
Feb 6 2015 07:25pm
Quote (Yakir @ Feb 6 2015 09:05pm)
תמשיך להתעלם , אתה רק מוכיח כמה פתטי אתה חח.
העיקר שכולם כאן יודעים מי אתה באמת .


דרך אגב , אתה יכול לומר לחברים שלך להפסיק לעקוב אחרי ולהשמיץ אותי ?
זה כבר מגוחך ילדון :)


Yakir i love you and i always will.
Not sure what you want since ive no friends at this site🙀
And no d2 installed.
If you really wanted to talk you know where to find me:)

This post was edited by Dr.Maniak on Feb 6 2015 07:25pm
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 7 2015 03:31am
Quote (Dr.Maniak @ Feb 7 2015 04:25am)
Yakir i love you and i always will.
Not sure what you want since ive no friends at this site🙀
And no d2 installed.
If you really wanted to talk you know where to find me:)


מחכה לך הודעה פרטית , נראה אם תחליט להגיב לה ^_^
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Feb 7 2015 03:32am
בוקר טוב חמודים :angel:
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 7 2015 03:32am
Quote (Tab00 @ Feb 7 2015 12:32pm)
בוקר טוב חמודים :angel:


היי :HUG:
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Feb 7 2015 03:39am
בוקר נוסטלגי





מה איתך יקיר
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 7 2015 03:47am
Quote (Tab00 @ Feb 7 2015 12:39pm)
בוקר נוסטלגי

http://www.youtube.com/watch?v=mMfxI3r_LyA



מה איתך יקיר


אוי הנוסטלגיה :P

אני בסדר חחח הלכתי לישון ב5 בבוקר וקמתי ב 10 XD
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Feb 7 2015 03:50am
חח אני בשלוש וקמתי ב9...
אז מה אומר באלך לך LEAGUE?
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 7 2015 03:56am
Battlefield hardline - great game :P

משחק בבטא עד ה 17 במרץ שייצא המלא. משחק גדול :D
Go Back To עברית Topic List
Prev16869707172280Next
Add Reply New Topic New Poll