d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev16667686970280Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Feb 4 2015 11:56am
יאאא נכון היה להם אימון משותף או משהו?
הם תמיד עושים שיתופי פעולה כאלה
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Feb 4 2015 12:13pm
Quote (Free4Good @ Feb 4 2015 07:49pm)
כן הא ...
שהייתי טבח בשייטת 13 באו הקומנדו הימי של ארצות הברית מדי שנה
כל אחד מהם נראה אריה לא פחות


כן אבל אל תשכח גם שהם מתגייסים מבחירה
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Feb 4 2015 12:18pm
תכלס
המורל שלהם בשמיים לעומת רוב החיילים פה בארץ
אבל אין מה לעשות זה לא שיש בחירה לא לגייס
זה לא ריאלי אצלנו
Member
Posts: 18,084
Joined: Dec 3 2006
Gold: 0.00
Feb 4 2015 12:23pm
Quote (Tab00 @ 4 Feb 2015 20:18)
תכלס
המורל שלהם בשמיים לעומת רוב החיילים פה בארץ
אבל אין מה לעשות זה לא שיש בחירה לא לגייס
זה לא ריאלי אצלנו


אתם רוצים להגיד לי שחיילים בשייטת התקבלו לשם בלי רעל מטורף? בלי מורל?
איזה מצחיקים אתם, אני הייתי מורעל אש בצבא!
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Feb 4 2015 12:25pm
אמרתי רוב
כולם עכשיו רוצים ג'וב
המורל ירד ברמות אם תשאל אותי
במיוחד שאני משרתת בצבא ישירות עם מלשבים ואני רואה איךהם באים לגיוס שלהם
זוועה, לא מאשימה אותם אני עובדת במערכת הזו ורואה בדיוק מה מתרחש
לא נכנס לפרטים-בכל מקרה..
לא הכל אידאלי..
ואני לא יכולה לצדד באף אחד
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Feb 4 2015 12:25pm
Quote (Many_Names @ Feb 4 2015 08:23pm)
אתם רוצים להגיד לי שחיילים בשייטת התקבלו לשם בלי רעל מטורף? בלי מורל?
איזה מצחיקים אתם, אני הייתי מורעל אש בצבא!


לא.. החיילים ביחידות המיוחדות אצלנו גם מורעלים רצח
פשוט יש הרבה סמרטוטים גובניקים שרוצים לצאת מהמערכת
וגם המורל הכללי להיות קרבי ירד בארץ

This post was edited by NiRo_O on Feb 4 2015 12:28pm
Member
Posts: 10,523
Joined: Aug 31 2004
Gold: 546.00
Feb 5 2015 12:16am
Quote (Yakir @ Feb 4 2015 09:46am)
יש המון ישראלים שפשוט לא מגיבים \ לא מודעים לסאב פורום הזה .
חחח
חשבתי לארגן איזה הגרלה של FG
לכל מי שהוא ישראלי , מה דעתכם ?

Hai :thumbsup:

There is a place for me ?
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 5 2015 01:10am
Quote (Dr.Maniak @ Feb 5 2015 09:16am)
Hai :thumbsup:

There is a place for me ?


אם תחזיר לי את ה4 אלף שאתה חייב לי
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=71238207&f=250

כפי שמוכח כאן , והסיבה היחידה שאתה לא נעול זה בגלל שהלוואות לא היו נתמכות באותה תקופה .
חשבתי שתהיה קצת יותר בוגר וכן תחזיר אבל כנראה שלא.

אז , רוצה להשתתף ולעזור לשפר את הקהילה ? תתחיל בלהחזיר את החובות שלך .
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Feb 5 2015 03:01am
טוב אני מעדיף להמנע
קורדובה מפחידההה

This post was edited by NiRo_O on Feb 5 2015 03:09am
Member
Posts: 5,473
Joined: Apr 14 2010
Gold: Locked
Feb 5 2015 06:18am
אנשים עוד עושים סקאמים ?

חשבתי שכבר עברנו את השלב הזה לפני הרבה שנים....
Go Back To עברית Topic List
Prev16667686970280Next
Add Reply New Topic New Poll