Quote (Dr.Maniak @ Feb 5 2015 09:16am)
Hai :thumbsup:
There is a place for me ?
אם תחזיר לי את ה4 אלף שאתה חייב לי
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=71238207&f=250כפי שמוכח כאן , והסיבה היחידה שאתה לא נעול זה בגלל שהלוואות לא היו נתמכות באותה תקופה .
חשבתי שתהיה קצת יותר בוגר וכן תחזיר אבל כנראה שלא.
אז , רוצה להשתתף ולעזור לשפר את הקהילה ? תתחיל בלהחזיר את החובות שלך .