d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev16364656667280Next
Add Reply New Topic New Poll
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 3 2015 04:46pm
דברים טובים לוקחים זמן :)
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Feb 3 2015 05:13pm
כבר עמוד 65.. הקהילה הישראלית בועטת :)
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 4 2015 01:46am
יש המון ישראלים שפשוט לא מגיבים \ לא מודעים לסאב פורום הזה .
חחח
חשבתי לארגן איזה הגרלה של FG
לכל מי שהוא ישראלי , מה דעתכם ?
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 4 2015 02:15am
Quote (Yakir @ Feb 4 2015 10:46am)
יש המון ישראלים שפשוט לא מגיבים \ לא מודעים לסאב פורום הזה .
חחח
חשבתי לארגן איזה הגרלה של FG
לכל מי שהוא ישראלי , מה דעתכם ?


פשוט שלח את זה ישירות אליי כפרה
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 4 2015 02:17am
Quote (Free4Good @ Feb 4 2015 11:15am)
פשוט שלח את זה ישירות אליי כפרה


נו אל תהיה טרול .
אני רוצה למשוך את כל הישראלים לכאן .
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 4 2015 02:49am
Quote (Yakir @ Feb 4 2015 11:17am)
נו אל תהיה טרול .
אני רוצה למשוך את כל הישראלים לכאן .



Troll is who I am
Trolling is what I do

אבל נשמע רעיון טוב חבל שהישראלים לא כל כך פעילים פה.
רק איזה 5-6 מקס.
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 4 2015 02:49am
איזה שיר לפתוח ת'בוקר


Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 4 2015 02:55am
Quote (Free4Good @ Feb 4 2015 11:49am)
Troll is who I am
Trolling is what I do

אבל נשמע רעיון טוב חבל שהישראלים לא כל כך פעילים פה.
רק איזה 5-6 מקס.


אז אם נעשה כזה דבר אולי הם יצטרפו ויהיו פעילים יותר .

Quote (Free4Good @ Feb 4 2015 11:49am)
איזה שיר לפתוח ת'בוקר


http://www.youtube.com/watch?v=YQ5f1OMFFL0


Lame .
This is music -


This post was edited by Yakir on Feb 4 2015 02:56am
Retired Moderator
Posts: 1,899
Joined: Jun 18 2013
Gold: 2,050.00
Trader: Trusted
Feb 4 2015 04:21am
לא נראלי שיבואו לפה..
יש מלא ישראלים אבל באמת אפחד לא מגיב
מארגן ראפל יקיר? :rolleyes:
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 4 2015 04:29am
Quote (Tab00 @ Feb 4 2015 01:21pm)
לא נראלי שיבואו לפה..
יש מלא ישראלים אבל באמת אפחד לא מגיב
מארגן ראפל יקיר? :rolleyes:


אני רוצה רק לקהילה הישראלית כדי לנסות למשוך אותם .
הבעיה שאין לי מושג איך להגיע אליהם כל כך .
Go Back To עברית Topic List
Prev16364656667280Next
Add Reply New Topic New Poll