Quote (Free4Good @ Feb 4 2015 11:49am)
Troll is who I am
Trolling is what I do
אבל נשמע רעיון טוב חבל שהישראלים לא כל כך פעילים פה.
רק איזה 5-6 מקס.
אז אם נעשה כזה דבר אולי הם יצטרפו ויהיו פעילים יותר .
Quote (Free4Good @ Feb 4 2015 11:49am)
איזה שיר לפתוח ת'בוקר
http://www.youtube.com/watch?v=YQ5f1OMFFL0
Lame .
This is music -
This post was edited by Yakir on Feb 4 2015 02:56am