Quote (Tab00 @ Feb 2 2015 06:32pm)
קשה קשה
קשה להיות צעיר
מה אתם עושים בחיים דרך אגב?
קב"ט ברמי לוי
Quote (Yakir @ Feb 2 2015 06:56pm)
אני עובד בלהיות מגניב .
Jelly much ?
פחחח מהההההגניב
Quote (NiRo_O @ Feb 2 2015 07:27pm)
אני עושה טיול אופניים ביקבים פה במנדוסה בארגנטינה..
שותים הרבה יין .. עצרנו עכשיו להפסקת פיצה קטנה :)
מה איתכם?

החיים שלך דבש
עכשיו מכין לי שקשוקה עם 5 סוגי פלפל חריף בפנים
אשששששששששששששששששש