Quote (Yakir @ Jan 30 2015 12:29am)
יש לה גלגלים חחח קוראים לזה אוטו בעברית יא נכה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יא דבעון יש לה גלגלים במקום רגליים אדון יחזקעל

ולא יהיה לי סקאמר טאג אחי. החזקתי 150 אלף פורום גולד לפניי שעה אנשים סומכים עליי
This post was edited by Free4Good on Jan 29 2015 03:31pm