Quote (Yakir @ Jan 29 2015 08:55pm)
סחבק חזר מתל אביב קצת מעופף .
מה איתך , איך דרום אמריקה בנאדם?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ימניאק
ונירו זה היה בציניות O.O
ונשמע שאתה עושה חיים , תמשיך כך
This post was edited by Free4Good on Jan 29 2015 12:16pm