d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev15657585960280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 29 2015 11:24am
Quote (NiRo_O @ Jan 29 2015 08:10pm)
B u m p


ok we saw that you're rich :) don't need to brag about it :P
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Jan 29 2015 11:28am
Quote (Free4Good @ Jan 29 2015 07:24pm)
ok we saw that you're rich :) don't need to brag about it :P


:huh:
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Jan 29 2015 11:55am
Quote (NiRo_O @ Jan 29 2015 08:28pm)
:huh:


סחבק חזר מתל אביב קצת מעופף .
מה איתך , איך דרום אמריקה בנאדם?
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Jan 29 2015 12:04pm
Quote (Yakir @ Jan 29 2015 07:55pm)
סחבק חזר מתל אביב קצת מעופף .
מה איתך , איך דרום אמריקה בנאדם?


מצויין
סגרתי דירה לקרנבל בפוקס במחיר ממש סבבה בפלורנפוליס
עכשיו אני בצ'ילה בפוקון ממשיך מכאן למנדוסה -> רוסריו -> בואנוס -> איגאוסו וברזיל
מקווה שאספיק הכל

This post was edited by NiRo_O on Jan 29 2015 12:04pm
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 29 2015 12:15pm
Quote (Yakir @ Jan 29 2015 08:55pm)
סחבק חזר מתל אביב קצת מעופף .
מה איתך , איך דרום אמריקה בנאדם?


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ימניאק


ונירו זה היה בציניות O.O

ונשמע שאתה עושה חיים , תמשיך כך

This post was edited by Free4Good on Jan 29 2015 12:16pm
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Jan 29 2015 01:00pm
גם לך לא חסר אני רואה.. מאיפה כל זה צץ
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 29 2015 01:49pm
Quote (NiRo_O @ Jan 29 2015 10:00pm)
גם לך לא חסר אני רואה.. מאיפה כל זה צץ


אני
MEDIATOR
בפורום Bar And Pub

אז אני מחזיק את זה בזמן שאנשים משחקים ביניהם.
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Jan 29 2015 02:08pm
למה בלי טאג?
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 29 2015 02:09pm
Quote (NiRo_O @ Jan 29 2015 11:08pm)
למה בלי טאג?


צריך תוספת מיוחדת בדפדפן לפוקר ואז רואים את זה :)
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Jan 29 2015 02:12pm
Quote (Free4Good @ Jan 29 2015 10:09pm)
צריך תוספת מיוחדת בדפדפן לפוקר ואז רואים את זה :)


אה.. מעניין
Go Back To עברית Topic List
Prev15657585960280Next
Add Reply New Topic New Poll