d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev14142434445280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Nov 3 2014 01:19am
הדיון נעלם לי מהטראקד ושכחתי מקיומו...
מה קורה?
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Nov 3 2014 01:37am
Quote (NiRo_O @ Nov 3 2014 10:19am)
הדיון נעלם לי מהטראקד ושכחתי מקיומו...
מה קורה?


הכל מצויין מה אצלך חבריקו?
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Nov 3 2014 01:46am
נחמד, תקופה בין עבודות..
חזרתי מאילת לפני שבוע
בא לי לטוס מכאן רחוק לעבוד בחול
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Nov 3 2014 02:27am
Quote (NiRo_O @ Nov 3 2014 10:46am)
נחמד, תקופה בין עבודות..
חזרתי מאילת לפני שבוע
בא לי לטוס מכאן רחוק לעבוד בחול


חזרת לצפון ?
ויש לך ויזה לארה"ב ? אם כן אני יכול להפנות אלייך בנאדם שיש לו עגלות :)
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Nov 3 2014 02:57am
לא הוצאת עדיין ויזה
וגם לא סגור על ארהב עדיין
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Nov 3 2014 04:39am
Quote (NiRo_O @ Nov 3 2014 11:57am)
לא הוצאת עדיין ויזה
וגם לא סגור על ארהב עדיין


יש לך כיוון לאן אתה מתכנן להגיע ?
יש לי חברים בכל מיני מקומות בעולם שאתה יכול לעבוד אצלהם
גרמניה - דוכן אוכל בפסטבלי טראנס ברחבי אירופה
הולנד - חנות מתנות ומזכרות באמסטרדם
אנגליה - עגלות \ ציורי שמן
קנדה - ציורי שמן
דרום אפריקה - ציורי שמן

אם אתה מתכנן אחד מאלו , דבר איתי :)
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Nov 3 2014 05:36am
ואיך הכסף שהם עושים?
החלום זה אוסטרליה.. למצוא עבודה כברמן או משהו בסגנון

This post was edited by NiRo_O on Nov 3 2014 05:37am
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Nov 3 2014 08:21am
Quote (NiRo_O @ Nov 3 2014 02:36pm)
ואיך הכסף שהם עושים?
החלום זה אוסטרליה.. למצוא עבודה כברמן או משהו בסגנון


כל אחד זה שונה תלוי איזו מדינה ותלוי במה הוא עובד.
יש לי חבר שעובד באיזה חווה באוסטרליה .
שתדע שישראל וממשלת אוסטרליה עשו הסכם שאתה יכול לעבוד שם במשך שנה ( מקבל ויזת עבודה \ תייר למשך שנה )
:)
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Nov 3 2014 10:43am
Quote (Yakir @ Nov 3 2014 04:21pm)
כל אחד זה שונה תלוי איזו מדינה ותלוי במה הוא עובד.
יש לי חבר שעובד באיזה חווה באוסטרליה .
שתדע שישראל וממשלת אוסטרליה עשו הסכם שאתה יכול לעבוד שם במשך שנה ( מקבל ויזת עבודה \ תייר למשך שנה )
:)


כן בגלל זה הייתה לי תקווה אבל זה בלתי אפשרי להשיג את שגרירות אוסטרליה בטלפון או במייל, אני אצטרך לנסוע למרכז השבוע מתישהו לבדוק תעניין
וזה רק 500 ויזות בשנה...
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Nov 5 2014 01:48am
Quote (NiRo_O @ Nov 3 2014 07:43pm)
כן בגלל זה הייתה לי תקווה אבל זה בלתי אפשרי להשיג את שגרירות אוסטרליה בטלפון או במייל, אני אצטרך לנסוע למרכז השבוע מתישהו לבדוק תעניין
וזה רק 500 ויזות בשנה...


אל תרים ידיים אחי , תנסה תמיד :)
Go Back To עברית Topic List
Prev14142434445280Next
Add Reply New Topic New Poll