d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev1233234235236237280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 16 2020 01:51pm
בינתיים המחשב בקושי מריץ את המשחק, מבאס
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
May 17 2020 02:49am
Quote (NextTurn @ 16 May 2020 22:51)
בינתיים המחשב בקושי מריץ את המשחק, מבאס


כן..נושא קצת בעייתי הפרפורמנס של המשחק.
דורש מחשב חזק יחסית כדי לשחק על הגדרות טובות.
תוריד את הכל למינימום..אני משחק על הכי מינימלי האמת.
הליגה האחרונה לגמרי הורידה את הפרפורמנס.
יש איזה מדריך של מישהו בפורום של המשחק שעוזר קצת לשפר את זה

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2089358
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 17 2020 02:58am
Quote (^MaSTo0L^ @ May 17 2020 11:49am)
כן..נושא קצת בעייתי הפרפורמנס של המשחק.
דורש מחשב חזק יחסית כדי לשחק על הגדרות טובות.
תוריד את הכל למינימום..אני משחק על הכי מינימלי האמת.
הליגה האחרונה לגמרי הורידה את הפרפורמנס.
יש איזה מדריך של מישהו בפורום של המשחק שעוזר קצת לשפר את זה

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2089358


זה לא משפיע על החווית משחק?
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
May 17 2020 04:15am
Quote (NextTurn @ 17 May 2020 11:58)
זה לא משפיע על החווית משחק?


משפיע אבל כשזה מה שיש אז זה מה שיש...
אני לא אקנה עכשיו מחשב חדש במיוחד בשביל זה...מנסים להסתדר עם מה שיש... המשחק עדיין מעולה גם אם רואים פחות טוב.
זה פחות האפקטים וכל המסביב ויותר הנתונים, החפצים, הנדירות של למצוא דברים שווים או ליצור דברים שווים ולמכור..או להגיע הכי רחוק שאפשר ברמות הקשות
למשחק הזה יש מלא היבטים, לפעמיםני חושב שזה לא רק משחק אלא יותר מערך של תיכנון ואסטרטגיה של הדמות והבניה שלה.
יש כל כך הרבה דרכים לשחק את המשחק ומלא מלא סוגי בניות שאפשר לעשות..
המגוון הכל כך רחב הזה, זה מה שהופך אותו ללהיט ככה שמבחינתי לפחות, כל נושא הגרפיקה והביצועים יכול לרדת קצת...מעדיף שאפשר יהיה לשחק לפחות גם אם זה על חשבון נראות

This post was edited by ^MaSTo0L^ on May 17 2020 04:17am
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
May 17 2020 04:35am
Quote (^MaSTo0L^ @ May 17 2020 01:15pm)
משפיע אבל כשזה מה שיש אז זה מה שיש...
אני לא אקנה עכשיו מחשב חדש במיוחד בשביל זה...מנסים להסתדר עם מה שיש... המשחק עדיין מעולה גם אם רואים פחות טוב.
זה פחות האפקטים וכל המסביב ויותר הנתונים, החפצים, הנדירות של למצוא דברים שווים או ליצור דברים שווים ולמכור..או להגיע הכי רחוק שאפשר ברמות הקשות
למשחק הזה יש מלא היבטים, לפעמיםני חושב שזה לא רק משחק אלא יותר מערך של תיכנון ואסטרטגיה של הדמות והבניה שלה.
יש כל כך הרבה דרכים לשחק את המשחק ומלא מלא סוגי בניות שאפשר לעשות..
המגוון הכל כך רחב הזה, זה מה שהופך אותו ללהיט ככה שמבחינתי לפחות, כל נושא הגרפיקה והביצועים יכול לרדת קצת...מעדיף שאפשר יהיה לשחק לפחות גם אם זה על חשבון נראות


אני חושב למישהו יש מניות ב
GGG
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
May 17 2020 05:19am
Quote (Yakir @ 17 May 2020 13:35)
אני חושב למישהו יש מניות ב
GGG


הלוואי...
אני אולי "קצת" מתלהב, אבל בקטע טוב..אני באמת חושב שזה משחק מעולה..בין הטובים ששיחקתי .
די מכור אפשר לומר
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 17 2020 05:24am
Quote (^MaSTo0L^ @ May 17 2020 01:15pm)
משפיע אבל כשזה מה שיש אז זה מה שיש...
אני לא אקנה עכשיו מחשב חדש במיוחד בשביל זה...מנסים להסתדר עם מה שיש... המשחק עדיין מעולה גם אם רואים פחות טוב.
זה פחות האפקטים וכל המסביב ויותר הנתונים, החפצים, הנדירות של למצוא דברים שווים או ליצור דברים שווים ולמכור..או להגיע הכי רחוק שאפשר ברמות הקשות
למשחק הזה יש מלא היבטים, לפעמיםני חושב שזה לא רק משחק אלא יותר מערך של תיכנון ואסטרטגיה של הדמות והבניה שלה.
יש כל כך הרבה דרכים לשחק את המשחק ומלא מלא סוגי בניות שאפשר לעשות..
המגוון הכל כך רחב הזה, זה מה שהופך אותו ללהיט ככה שמבחינתי לפחות, כל נושא הגרפיקה והביצועים יכול לרדת קצת...מעדיף שאפשר יהיה לשחק לפחות גם אם זה על חשבון נראות



יאללה למה לא
לקחתי מאחי התאום את המחשב גיימינג וזה בהורדה נראה לי שלא יעשה בעיות על ביצועים גבוהיפ
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
May 17 2020 05:28am
Quote (NextTurn @ 17 May 2020 14:24)
יאללה למה לא
לקחתי מאחי התאום את המחשב גיימינג וזה בהורדה נראה לי שלא יעשה בעיות על ביצועים גבוהיפ


יפה...אתה לא מוותר..כל הכבוד
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 17 2020 05:29am
Quote (^MaSTo0L^ @ May 17 2020 02:28pm)
יפה...אתה לא מוותר..כל הכבוד



כי זה באמת נראה משחק ששווה לשחק.
אתה יודע כמה זמן לא ראיתי בן אדם שנלהב ממשחק ככה??
גם אם מסובך מעדיף ללמוד אבל שאחרי העבודה אני אוכל לשחק ואשכרה להעביר תזמן.
במיוחד שהחברה בבסיס וקשה להפגש עם החברים
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 17 2020 07:29am
המחשב שלי אוכל את המשחק בלי לחשוב פעמיים והכל על הכי גבוהה
אפילו את ההיידאאוט שלי עשיתי עם כל כך הרבה אפקטים בלי לקחת כלום בחשבון
החלפתי היידאאוט בגלל שלפחות חצי ממי שבא אליי קורס לו המחשב כל פעם שהוא מנסה לבוא אליי חחחח
glowing amber, smoke, water fog, smog..
כל האפקטים האלה כבדים מאוד
Go Back To עברית Topic List
Prev1233234235236237280Next
Add Reply New Topic New Poll