Quote (NextTurn @ 17 May 2020 11:58)
זה לא משפיע על החווית משחק?
משפיע אבל כשזה מה שיש אז זה מה שיש...
אני לא אקנה עכשיו מחשב חדש במיוחד בשביל זה...מנסים להסתדר עם מה שיש... המשחק עדיין מעולה גם אם רואים פחות טוב.
זה פחות האפקטים וכל המסביב ויותר הנתונים, החפצים, הנדירות של למצוא דברים שווים או ליצור דברים שווים ולמכור..או להגיע הכי רחוק שאפשר ברמות הקשות
למשחק הזה יש מלא היבטים, לפעמיםני חושב שזה לא רק משחק אלא יותר מערך של תיכנון ואסטרטגיה של הדמות והבניה שלה.
יש כל כך הרבה דרכים לשחק את המשחק ומלא מלא סוגי בניות שאפשר לעשות..
המגוון הכל כך רחב הזה, זה מה שהופך אותו ללהיט ככה שמבחינתי לפחות, כל נושא הגרפיקה והביצועים יכול לרדת קצת...מעדיף שאפשר יהיה לשחק לפחות גם אם זה על חשבון נראות
This post was edited by ^MaSTo0L^ on May 17 2020 04:17am