d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev1232233234235236280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 14 2020 11:24am
Quote (holysword @ May 14 2020 08:16pm)
אתה תבין אחי, זה מסובך בקטע טוב, לא נותנים לך להשתעמם
ליגה שם זה לא כמו לאדר של דיאבלו, זה ממש משהו חדש, הרחבה של המשחק
ובגלל שיש הרבה הרחבות, אז קורים מצבים של חוסר איזון, פתאום יש דמות שהיא חזקה בקטע מפגר
אז הם מתקנים, ואז קורה שפתאום היא לא שווה כלום ואתה צריך להתחיל מחדש
מי שלא אוהב להחליף דמויות, לא כדאי לו לקחת דמויות אופנתיות, עדיף ללכת על בניות יותר ישנות ויציבות, ככה יש פחות סיכוי שיהרסו את הדמות בהמשך



עוד טיפים למתחילים?
איזה בילד אתה ממליץ להתחיל איתי? מדריך שיכול לעזור
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 14 2020 11:39am
אני לא שיחקתי איזה חודשיים, בטח משהו השתנה
הבנתי שעדיין שווה לשחק נקרומנסר
נראה לי ש
^MaSTo0L^
הכי מעודכן בינינו כרגע
צריך להיות פעיל כדי לענות על שאלות כאלה חח
זה לא כמו דיאבלו שהתשובה זהה מאז 1.11
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 14 2020 01:30pm
התחלתי לשחק, נראה סבבה. המחשב בקושי מריץ את המשחק אז אני אוריד מפבמחשב החזק יותר
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 14 2020 01:36pm
כן זה משחק כבד מאוד
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 15 2020 03:13am
נראה מה יהיה
שבת שלום חברים, שמרו על עצמכם
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
May 15 2020 05:07am
צורי מברוק על הדג...מטורף
NextTurn מה השם שלך?
אני יואל..מעדיף להשתמש בשם שלך ;)
יש לי מלא טיפים לתת לך...
בקרוב אכתוב הכל...

וליתר - באנה יש לי דמות יותר מפחידה עכשיו מכל הליגות הקודמות..כולל הסייקלון של 3.7

Spellslinger lowlife Volatile dead + Detonate dead...
Millions of shaper DPS
שמתי עליה מעל 20 אקסלט לפחות
אני אפילו הצעתי שם את הרעיון של detonate dead
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2853416

מעיף סימולקרום, מאדה מפות בטיר 16 כמו כלום
אתמול עשיתי סירוס 6..עד שיהיה לי 8

וכן...עם הבניה הזו צריך מחשב חזק..שלי מקרטע ומגיע ל2-10 פריימים לפעמים שזה קשוח

This post was edited by ^MaSTo0L^ on May 15 2020 05:14am
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 15 2020 08:58am
חירטטתי לעצמי איזה שם האמת, תכף אני אסיים להתקין בלפטופ וזה יעבוד יותר טוב
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
May 15 2020 09:07am
Quote (NextTurn @ 15 May 2020 17:58)
חירטטתי לעצמי איזה שם האמת, תכף אני אסיים להתקין בלפטופ וזה יעבוד יותר טוב


התכוונתי לשם הפרטי שלך
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
May 15 2020 09:42am
קודם כל לדעתי ולפני שאתה צולל לתוך המשחק יש מלא מלא סרטוני יוטיוב.
בניה הכי התחלתית זה
Witch - arc
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1147951

תעשה את הקווסטים ותסיים את אקט 10..זה ייקח קצת זמן למישהו שרק מתחיל.
תלמד את החפצים..הסקילים...
פה הסקילים שלך זה
Gems
שאתה שם בחורים שבציוד שלך.
כרגע יש ליגה שמסתיימת בעוד כחודש.
כל שלושה חודשים יוצאת ליגה חדשה עם תוכן חדש למשחק..יש לך אפשרות לשחק בליגה או סטנדרט.
כמו לאדר ונון לאדר.
אם ליגה מסויימת הייתה סיפור הצלחה אז הם צצרפים אותה למשחק עצמו והיא תתקיים גם בסטנדרט.
שחק את החודש הקרוב עד שהליגה תסתיים רק בלהכיר את המשחק..אחר כך כבר תתחיל לחשוב על בניות יותר רציניות ותתמקד בהן
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 15 2020 09:54am
Quote (^MaSTo0L^ @ May 15 2020 06:07pm)
התכוונתי לשם הפרטי שלך



דויד
Go Back To עברית Topic List
Prev1232233234235236280Next
Add Reply New Topic New Poll