צורי מברוק על הדג...מטורף
NextTurn מה השם שלך?
אני יואל..מעדיף להשתמש בשם שלך

יש לי מלא טיפים לתת לך...
בקרוב אכתוב הכל...
וליתר - באנה יש לי דמות יותר מפחידה עכשיו מכל הליגות הקודמות..כולל הסייקלון של 3.7
Spellslinger lowlife Volatile dead + Detonate dead...
Millions of shaper DPS
שמתי עליה מעל 20 אקסלט לפחות
אני אפילו הצעתי שם את הרעיון של detonate dead
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2853416מעיף סימולקרום, מאדה מפות בטיר 16 כמו כלום
אתמול עשיתי סירוס 6..עד שיהיה לי 8
וכן...עם הבניה הזו צריך מחשב חזק..שלי מקרטע ומגיע ל2-10 פריימים לפעמים שזה קשוח
This post was edited by ^MaSTo0L^ on May 15 2020 05:14am