d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev1231232233234235280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 14 2020 10:18am
Quote (Yakir @ 14 May 2020 19:12)
הוא לדעתי עושה את הכסף שלו מ
WOW
אבל יש מצב.. יש לי איזה 100 אקסלדט בסטנדרטד ויש לי גם
HH
ועוד כל מיני שטויות שעולה מלא ואין לי כוח למכור בכלל.. אין אפילו שוק שם


אה ומברוק על הדג חביבי


חח תודה
ועכשיו זה ממש לא הזמן למכור, רק לקנות
וראיתי שהוא עושה גם לבל סרביס ממש יקר ומשום מה יש לו לקוחות
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
May 14 2020 10:21am
אני יגיד לך את האמת, לקחתי איזה מישהו שיעשה לי לבל סרוויס ויעשה את ה
LAB
לקח לו יומיים מרמה 41 לרמה 70 ובסוף עשה חצי עבודה שפשוט שילמתי לו ואמרתי שיהיה לו לבריאות אני אעשה בעצמי חח

וזה אחרי שעשיתי את זה כמה פעמים כבר לבד בליגה הזאת :P
אז אפשר להבין למה יש לו לקוחות כי הוא בטח יודע מה הוא עושה
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 14 2020 10:27am
Quote (holysword @ May 14 2020 06:52pm)
אין על דיאבלו B)



מסכים, אבל אני מתחבר ומרגיש לי שאין לי כוח לשחק כבר שבוע
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 14 2020 10:30am
Quote (NextTurn @ 14 May 2020 19:27)
מסכים, אבל אני מתחבר ומרגיש לי שאין לי כוח לשחק כבר שבוע


סתם רציתי לשגע אותך קצת :)
אתה תלמד לשלב בין שניהם
דיאבלו לפיויפי, ופו לפיויאם

Quote (Yakir @ 14 May 2020 19:21)
אני יגיד לך את האמת, לקחתי איזה מישהו שיעשה לי לבל סרוויס ויעשה את ה
LAB
לקח לו יומיים מרמה 41 לרמה 70 ובסוף עשה חצי עבודה שפשוט שילמתי לו ואמרתי שיהיה לו לבריאות אני אעשה בעצמי חח

וזה אחרי שעשיתי את זה כמה פעמים כבר לבד בליגה הזאת :P
אז אפשר להבין למה יש לו לקוחות כי הוא בטח יודע מה הוא עושה


יש מצב, אבל זה מחירים פסיכיים
1-60 40k
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 14 2020 10:31am
Quote (holysword @ May 14 2020 07:30pm)
סתם רציתי לשגע אותך קצת :)
אתה תלמד לשלב בין שניהם
דיאבלו לפיויפי, ופו לפיויאם



יש מצב, אבל זה מחירים פסיכיים
1-60 40k



המשחק מתקין את עצמו כבר כמה שעות טובות, ממה שראיתי בעוטיוב זה נראה מסובך חח
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 14 2020 10:33am
מסובך יותר משאתה חושב, ומשתנה בקצב גבוהה
תוך שנה המשחק שונה לגמרי מהיום
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
May 14 2020 10:37am
Quote (holysword @ May 14 2020 07:30pm)
סתם רציתי לשגע אותך קצת :)
אתה תלמד לשלב בין שניהם
דיאבלו לפיויפי, ופו לפיויאם



יש מצב, אבל זה מחירים פסיכיים
1-60 40k


זה לבל סרביס של
WOW
לא של
POE
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 14 2020 10:53am
אה חח
יצאתי שוקיסט, לא שיחקתי שם אף פעם, לא יודע אפילו כמה זמן זה לוקח
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 14 2020 11:00am
Quote (holysword @ May 14 2020 07:33pm)
מסובך יותר משאתה חושב, ומשתנה בקצב גבוהה
תוך שנה המשחק שונה לגמרי מהיום



אז מה הפואנטה?
למה הם לא מנגישים
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 14 2020 11:16am
Quote (NextTurn @ 14 May 2020 20:00)
אז מה הפואנטה?
למה הם לא מנגישים


אתה תבין אחי, זה מסובך בקטע טוב, לא נותנים לך להשתעמם
ליגה שם זה לא כמו לאדר של דיאבלו, זה ממש משהו חדש, הרחבה של המשחק
ובגלל שיש הרבה הרחבות, אז קורים מצבים של חוסר איזון, פתאום יש דמות שהיא חזקה בקטע מפגר
אז הם מתקנים, ואז קורה שפתאום היא לא שווה כלום ואתה צריך להתחיל מחדש
מי שלא אוהב להחליף דמויות, לא כדאי לו לקחת דמויות אופנתיות, עדיף ללכת על בניות יותר ישנות ויציבות, ככה יש פחות סיכוי שיהרסו את הדמות בהמשך
Go Back To עברית Topic List
Prev1231232233234235280Next
Add Reply New Topic New Poll