Quote (NextTurn @ 14 May 2020 20:00)
אז מה הפואנטה?
למה הם לא מנגישים
אתה תבין אחי, זה מסובך בקטע טוב, לא נותנים לך להשתעמם
ליגה שם זה לא כמו לאדר של דיאבלו, זה ממש משהו חדש, הרחבה של המשחק
ובגלל שיש הרבה הרחבות, אז קורים מצבים של חוסר איזון, פתאום יש דמות שהיא חזקה בקטע מפגר
אז הם מתקנים, ואז קורה שפתאום היא לא שווה כלום ואתה צריך להתחיל מחדש
מי שלא אוהב להחליף דמויות, לא כדאי לו לקחת דמויות אופנתיות, עדיף ללכת על בניות יותר ישנות ויציבות, ככה יש פחות סיכוי שיהרסו את הדמות בהמשך