d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev1230231232233234280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 3 2020 12:12pm
Quote (Yakir @ May 3 2020 02:48pm)
כל הדברים האלו לא ממש חשובים כדי להיות משתמש מוערך על ידי הקהילה.
מוניטין לוקח זמן, אז אל תתרגש וקח את הזמן לבנות את המוניטין שלך.

אם משתמש לא רוצה לעשות איתך טרייד, תמיד לו מגשר
Mediator
כדי להשלים את היריד בבטחה :)



שמתי לב שהם קרינג׳ים לגבי התאריך הרשמה חחח
האמת שקלטתי את נושא הטריידים דיי מהר ולא נתקלתי במישהו שלא הסכים לעשות איתי איזה טרייד, יותר ניסו לרמות אותי ולדרוש מחיר מפוצץ.
ייקח זמן אבל סבבה, זה דיי מצחיק שאשכרה מסתכלים על זה אבל לאט לאט
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 3 2020 12:13pm
Quote (^MaSTo0L^ @ May 3 2020 05:26pm)
אחי שתבין כמה התאריך חשוב
אני עושה היום טריידים בלי לשלם בכלל
כשאני חושב על זה.. איזה חפירה זה להיות מדיאטור ... לפחות בתקופה שדיאבלו 2 היה להיט.. בפאצ' האחרון שהם הוציאו



מה הכוונה משלם? על מה?
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 7 2020 09:27am
איזה טעות הקניונים האלה
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 13 2020 04:02am
https://gifyu.com/image/n31y[/url][/IMG]

This post was edited by holysword on May 13 2020 04:03am
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 13 2020 04:32pm
מה קורה?
Member
Posts: 60,170
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
May 14 2020 05:04am
בסדר, מה קורה?
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 14 2020 07:25am
מה לא תפרגנו על הדג שתפסתי?
אפילו השקעתי ושמתי לכם גיף..
אין נירו הפורום גולד עלה לך לראש... איבדת צלם אנוש!

אגב אם היה לי כמות כמו שלך, הייתי קונה עכשיו 30 מירור ושם בכספת
המחיר שם בשפל היסטורי, אני לא רואה איך זה יכול לרדת עוד
אקסלטד עכשיו בסטנדרט עולה 20 אפג'י, עוד מעט גם תתחיל ליגה חדשה, אולי אפילו יירד עוד לפני שיתפס למעלה
קניתי 300 אקס השקעה לטווח ארוך
נמכור מעל 35 קל
אבל על כל מירור תוכל להרוויח 3-4 אלף קל אם תחכה מספיק
ככה האקסי הזה עושה את המליונים שלו https://forums.d2jsp.org/user.php?i=217463
יש לו מליון וחצי, היה לו מליון לפני שנה

This post was edited by holysword on May 14 2020 07:30am
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 14 2020 07:39am
נכנעתי ללחץ, הורדתי POE
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 14 2020 09:52am
Quote (NextTurn @ 14 May 2020 16:39)
נכנעתי ללחץ, הורדתי POE


אין על דיאבלו B)
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
May 14 2020 10:12am
Quote (holysword @ May 14 2020 04:25pm)
מה לא תפרגנו על הדג שתפסתי?
אפילו השקעתי ושמתי לכם גיף..
אין נירו הפורום גולד עלה לך לראש... איבדת צלם אנוש!

אגב אם היה לי כמות כמו שלך, הייתי קונה עכשיו 30 מירור ושם בכספת
המחיר שם בשפל היסטורי, אני לא רואה איך זה יכול לרדת עוד
אקסלטד עכשיו בסטנדרט עולה 20 אפג'י, עוד מעט גם תתחיל ליגה חדשה, אולי אפילו יירד עוד לפני שיתפס למעלה
קניתי 300 אקס השקעה לטווח ארוך
נמכור מעל 35 קל
אבל על כל מירור תוכל להרוויח 3-4 אלף קל אם תחכה מספיק
ככה האקסי הזה עושה את המליונים שלו https://forums.d2jsp.org/user.php?i=217463
יש לו מליון וחצי, היה לו מליון לפני שנה


הוא לדעתי עושה את הכסף שלו מ
WOW
אבל יש מצב.. יש לי איזה 100 אקסלדט בסטנדרטד ויש לי גם
HH
ועוד כל מיני שטויות שעולה מלא ואין לי כוח למכור בכלל.. אין אפילו שוק שם


אה ומברוק על הדג חביבי

This post was edited by Yakir on May 14 2020 10:12am
Go Back To עברית Topic List
Prev1230231232233234280Next
Add Reply New Topic New Poll