d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev1229230231232233280Next
Add Reply New Topic New Poll
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
May 2 2020 01:15pm
ירוק זה
Mediator
משתמש שיכול לעזור ל2 משתמשים להשלים טרייד בצורה בטוחה.

תקרא מה ששלחתי, זה מה שצריך כדי להיות
Trusted
:)
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
May 2 2020 02:24pm
פשוט על כל טרייד תציין בתגובות שלך
I give first...
זה הכל
ואגב...בינתיים עם הטנק שלי
Facetank'ed sirius lvl 5.
נמשיך ל8..רק צריך לחרוש מפות

This post was edited by ^MaSTo0L^ on May 2 2020 02:26pm
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 2 2020 04:02pm
Quote (Yakir @ May 2 2020 10:15pm)
ירוק זה
Mediator
משתמש שיכול לעזור ל2 משתמשים להשלים טרייד בצורה בטוחה.

תקרא מה ששלחתי, זה מה שצריך כדי להיות
Trusted
:)



הבנתי, הייתי בטוח שזה מנהל ואמרתי לעצמי שנחמד שישראלים מצליחים להשתלב.
האמת שאני פחות מחפש לקבל איזה דרגה או משהו, זה באמת שטויות. הקהילה פה בכללי נראית דיי נחמדה ואפשר על הדרך לתחזק את האנגלית, תמיד טוב :)
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
May 3 2020 01:14am
כדי לדעת מי מנהל תסתכל פשוט על
Group
למשל אצלי רשום
Trade Moderator
כי אני חלק מהצוות של האתר ואצלך רשום
Member

:)
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 3 2020 01:22am
Quote (NextTurn @ 3 May 2020 01:02)
הבנתי, הייתי בטוח שזה מנהל ואמרתי לעצמי שנחמד שישראלים מצליחים להשתלב.
האמת שאני פחות מחפש לקבל איזה דרגה או משהו, זה באמת שטויות. הקהילה פה בכללי נראית דיי נחמדה ואפשר על הדרך לתחזק את האנגלית, תמיד טוב :)


גם טרייד מודרייטור זה מכובד מאוד כאן
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 3 2020 01:40am
Quote (Yakir @ May 3 2020 10:14am)
כדי לדעת מי מנהל תסתכל פשוט על
Group
למשל אצלי רשום
Trade Moderator
כי אני חלק מהצוות של האתר ואצלך רשום
Member

:)



אוקיי
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 3 2020 01:41am
Quote (holysword @ May 3 2020 10:22am)
גם טרייד מודרייטור זה מכובד מאוד כאן



אני חס וחלילה לא מזלזל, פשוט ניסיתי להבין מי זה מי, ומה הדרגות
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 3 2020 02:40am
Quote (NextTurn @ 3 May 2020 10:41)
אני חס וחלילה לא מזלזל, פשוט ניסיתי להבין מי זה מי, ומה הדרגות


מה שחשוב פה לאנשים זה בעיקר תאריך רישום, מס פוסטים וכמות פורום גולד
כמה שיש לך יותר פורום גולד יותר יסמכו עליך כי כמה שיש לך יותר ככה אתה מסכן יותר אם תרמה מישהו
כי מי שמרמה מקבל טאג אדום, scammer
ונועלים לו את הפורום גולד לתמיד
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
May 3 2020 05:48am
כל הדברים האלו לא ממש חשובים כדי להיות משתמש מוערך על ידי הקהילה.
מוניטין לוקח זמן, אז אל תתרגש וקח את הזמן לבנות את המוניטין שלך.

אם משתמש לא רוצה לעשות איתך טרייד, תמיד לו מגשר
Mediator
כדי להשלים את היריד בבטחה :)
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
May 3 2020 08:26am
אחי שתבין כמה התאריך חשוב
אני עושה היום טריידים בלי לשלם בכלל
כשאני חושב על זה.. איזה חפירה זה להיות מדיאטור ... לפחות בתקופה שדיאבלו 2 היה להיט.. בפאצ' האחרון שהם הוציאו

This post was edited by ^MaSTo0L^ on May 3 2020 08:27am
Go Back To עברית Topic List
Prev1229230231232233280Next
Add Reply New Topic New Poll