Quote (holysword @ May 2 2020 09:27pm)
לא רק נראה מסובך, זה מסובך
אבל יותר נכון מורכב
משחק מעולה, זה דומה לדיאבלו 3, כן, אבל זה דיאבלו 3 האמיתי, נותן את החוויה שהיית מצפה מהמשך של דיאבלו 2 ולא הקקי שקיבלנו בדיאבלו 3
זה משחק שהוקם ע"י שחקני דיאבלו 2 שהתאכזבו כמו כולנו מ3 ונתנו את הדיאבלו 3 שמגיע לנו
מאוד מומלץ
ובקשר לדירוג טריידר, אל תפזול לשם, לא נראה שאין פעם מישהו עם משתמש של 2020 יקבל דירוג כזה
אנשים עוזרים המון בפורומים של התמיכה כדי לקבל דירוג שכזה, במקרה יש לנו פה את נירו ויקיר עם דירוג, ואנחנו רק 4 אנשים אז זה נראה שלחצי יש דירוג, אבל זה ממש לא קנה המידה הנכון, רק למעט יש דירוג כחול או ירוק
דירוג ירוק זה מנהלים לא?