d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev1228229230231232280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
May 1 2020 03:02am
Quote (Yakir @ 1 May 2020 07:53)
למה אתה מתכוון בדירוג?


אולי הוא מתכוון לאלה שרשום להם
Trader: Trusted
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
May 1 2020 03:03am
חשבתי הוא מדבר על
POE
:D

בכל מקרה
^NextTurn
https://forums.d2jsp.org/info.php?p=21
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 1 2020 03:29am
Quote (Yakir @ May 1 2020 12:03pm)
חשבתי הוא מדבר על
POE
:D

בכל מקרה
^NextTurn
https://forums.d2jsp.org/info.php?p=21


בקיצור הכל זה תהליכים מסובכים חחח
חשבתי שאחרי טריידים אנשים יכולים לדרג משתמשים, בתור משתמש חדש זה לא פשוט לי למכור פה משהו כי אנשים מתנהגים דיי מוזר
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
May 1 2020 04:57am
שחק
POE
וכל הצרות שלך ייעלמו ^_^

חפרתי עם זה אה ?
ככה זה כשאני מתלהב ממשהו..אני משווק אותו

This post was edited by ^MaSTo0L^ on May 1 2020 04:58am
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 1 2020 10:58am
Quote (^MaSTo0L^ @ May 1 2020 01:57pm)
שחק
POE
וכל הצרות שלך ייעלמו ^_^

חפרתי עם זה אה ?
ככה זה כשאני מתלהב ממשהו..אני משווק אותו



חחחח
הכל בסדר, עוד לא יצא לי להתעסק בזה האמת הדיאבלו משגע אותי אני מכור

שבת שלום לכולם :)
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
May 1 2020 01:18pm
אם תיכנס לזה, דבר איתנו, נעזור לך :)
שבת שלום.
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 2 2020 12:58am
הסתכלתי ביוטיוב האמת, נראה מסובך ודומה קצת לדיאבלו 3 לא?
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
May 2 2020 12:27pm
לא רק נראה מסובך, זה מסובך
אבל יותר נכון מורכב
משחק מעולה, זה דומה לדיאבלו 3, כן, אבל זה דיאבלו 3 האמיתי, נותן את החוויה שהיית מצפה מהמשך של דיאבלו 2 ולא הקקי שקיבלנו בדיאבלו 3
זה משחק שהוקם ע"י שחקני דיאבלו 2 שהתאכזבו כמו כולנו מ3 ונתנו את הדיאבלו 3 שמגיע לנו
מאוד מומלץ
ובקשר לדירוג טריידר, אל תפזול לשם, לא נראה שאין פעם מישהו עם משתמש של 2020 יקבל דירוג כזה
אנשים עוזרים המון בפורומים של התמיכה כדי לקבל דירוג שכזה, במקרה יש לנו פה את נירו ויקיר עם דירוג, ואנחנו רק 4 אנשים אז זה נראה שלחצי יש דירוג, אבל זה ממש לא קנה המידה הנכון, רק למעט יש דירוג כחול או ירוק
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 2 2020 12:40pm
סבבה
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
May 2 2020 12:44pm
Quote (holysword @ May 2 2020 09:27pm)
לא רק נראה מסובך, זה מסובך
אבל יותר נכון מורכב
משחק מעולה, זה דומה לדיאבלו 3, כן, אבל זה דיאבלו 3 האמיתי, נותן את החוויה שהיית מצפה מהמשך של דיאבלו 2 ולא הקקי שקיבלנו בדיאבלו 3
זה משחק שהוקם ע"י שחקני דיאבלו 2 שהתאכזבו כמו כולנו מ3 ונתנו את הדיאבלו 3 שמגיע לנו
מאוד מומלץ
ובקשר לדירוג טריידר, אל תפזול לשם, לא נראה שאין פעם מישהו עם משתמש של 2020 יקבל דירוג כזה
אנשים עוזרים המון בפורומים של התמיכה כדי לקבל דירוג שכזה, במקרה יש לנו פה את נירו ויקיר עם דירוג, ואנחנו רק 4 אנשים אז זה נראה שלחצי יש דירוג, אבל זה ממש לא קנה המידה הנכון, רק למעט יש דירוג כחול או ירוק



דירוג ירוק זה מנהלים לא?
Go Back To עברית Topic List
Prev1228229230231232280Next
Add Reply New Topic New Poll