d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev1227228229230231280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
Apr 28 2020 12:20pm
עד לפני קצת יותר מחצי שנה עוד שיחקתי דיאבלו...
יותר נכון הבוטים שיחקו... הרמתי 8 בוטים במקביל
זה היה יותר התעסקות עם הסקריפטים מאשר המשחק עצמו שגרמה לי הנאה
יאללה..הגיע הזמן להתקדם חברים..לצערי
POE
לוקח הכל, עם כל האהבה האינסופית שלי לסדרה של דיאבלו..

This post was edited by ^MaSTo0L^ on Apr 28 2020 12:22pm
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
Apr 28 2020 02:53pm
Quote (^MaSTo0L^ @ Apr 28 2020 09:20pm)
עד לפני קצת יותר מחצי שנה עוד שיחקתי דיאבלו...
יותר נכון הבוטים שיחקו... הרמתי 8 בוטים במקביל
זה היה יותר התעסקות עם הסקריפטים מאשר המשחק עצמו שגרמה לי הנאה
יאללה..הגיע הזמן להתקדם חברים..לצערי
POE
לוקח הכל, עם כל האהבה האינסופית שלי לסדרה של דיאבלו..



הם לא מחלקים באנים לבוטים? האמת שהם ממש השתלטו על המשחק
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
Apr 28 2020 05:35pm
Quote (NextTurn @ 28 Apr 2020 23:53)
הם לא מחלקים באנים לבוטים? האמת שהם ממש השתלטו על המשחק


אחי, כיום 90% מהשחקנים אם לא יותר אפילו, הם בוטים.
המשחק כבר לא מעניין..זה הפך למשחק של מי מוצא ראשון ומי מוצא את הדבר הכי נדיר ועושה קופה ב
JSP.
ובליזארד כבר שנים לא מתחזקים את דיאבלו 2....אין באנים ואין כלום..אף אחד לא מנטר את המשחק הזה אצלם
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
Apr 29 2020 04:11am
כן שמתי לב לחלק מהדברים האלה, ניחה...
דיאבלו 3 זה משחק בזיוני מבחינת הכל אז זה מה שיש לשחק כרגע.

חג עצמאות שמח לכולם אגב :)
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
Apr 29 2020 04:27am
Quote (NextTurn @ 29 Apr 2020 13:11)
כן שמתי לב לחלק מהדברים האלה, ניחה...
דיאבלו 3 זה משחק בזיוני מבחינת הכל אז זה מה שיש לשחק כרגע.

חג עצמאות שמח לכולם אגב :)


אני אומר לך, תנסה את
POE
אמנם בהתחלה יהיה קצת קשה להבין מי נגד מי כי יש מליון דברים במשחק הזה בערך אבל לאט לאט זה נופל
החברה פה פה רשמו לי את זה ולקח לי כמה חודשים עד שבסוף התחלתי...ובדיעבד - אני מצטער על כל השנים ששיחקתי דיאבלו 3 ולא התחלתי לשחק כבר אז.
מה גם שהוא חינמי
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
Apr 29 2020 04:40am
מה זה poe?
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
Apr 29 2020 05:52am
path of exile
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
Apr 29 2020 06:18am
Quote (^MaSTo0L^ @ Apr 29 2020 02:52pm)
path of exile


אני אריץ ביוטיוב נראה מה זה בדיוק
Member
Posts: 2,091
Joined: Apr 19 2020
Gold: 240.00
Apr 30 2020 05:35pm
לא הבנתי, איך הם מביאים דירוג לטריידים בפרופיל לאנשים?
יש לזה הסבר איפה שהוא?
Trade Moderator
Posts: 27,981
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Apr 30 2020 10:53pm
למה אתה מתכוון בדירוג?
Go Back To עברית Topic List
Prev1227228229230231280Next
Add Reply New Topic New Poll