Quote (NextTurn @ 28 Apr 2020 23:53)
הם לא מחלקים באנים לבוטים? האמת שהם ממש השתלטו על המשחק
אחי, כיום 90% מהשחקנים אם לא יותר אפילו, הם בוטים.
המשחק כבר לא מעניין..זה הפך למשחק של מי מוצא ראשון ומי מוצא את הדבר הכי נדיר ועושה קופה ב
JSP.
ובליזארד כבר שנים לא מתחזקים את דיאבלו 2....אין באנים ואין כלום..אף אחד לא מנטר את המשחק הזה אצלם