Quote (NiRo_O @ 18 Mar 2019 11:26)
במכללה
אני עוד שנה מסיים, אתה מתעסק בתחום יואל?
האמת היא שמעולם לא התעסקתי...
התחלתי לעבוד בהייטק לפני 3 שנים בתחום הוידאו והסטרימינג..עשיתי קורס QA
מפה לשם היום אני בכלל מתעסק באינטגרציה ובדיקות קצה של המוצר שלנו והלקוחות
אתה יכול לתכנן מלא דברים והחיים יגלגלו אותך לכיוון אחר לגמרי.. יש לי פה חבר שלמד הנדסת חשמל בכלל...מעולם לא עסק בזה ומשכתי אותו לפה.
הלכת על הייצור או על המערכות מידע?