d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev1200201202203204280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Mar 18 2019 02:26am
Quote (^MaSTo0L^ @ Mar 18 2019 08:28am)
לא מאמין שיש בינינו פער גדול האמת
שמע אחי...זה כיף להיזכר לאחור..אתה תראה :)
ניר גם אני למדתי תעשיה וניהול..סיימתי הנדסאי והתחלתי הנדסה אבל פרשתי אחרי שנה..
איפה אתה לומד?


במכללה
אני עוד שנה מסיים, אתה מתעסק בתחום יואל?
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
Mar 18 2019 03:24am
Quote (NiRo_O @ 18 Mar 2019 11:26)
במכללה
אני עוד שנה מסיים, אתה מתעסק בתחום יואל?


האמת היא שמעולם לא התעסקתי...
התחלתי לעבוד בהייטק לפני 3 שנים בתחום הוידאו והסטרימינג..עשיתי קורס QA
מפה לשם היום אני בכלל מתעסק באינטגרציה ובדיקות קצה של המוצר שלנו והלקוחות
אתה יכול לתכנן מלא דברים והחיים יגלגלו אותך לכיוון אחר לגמרי.. יש לי פה חבר שלמד הנדסת חשמל בכלל...מעולם לא עסק בזה ומשכתי אותו לפה.
הלכת על הייצור או על המערכות מידע?
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Mar 18 2019 03:33am
Quote (^MaSTo0L^ @ Mar 18 2019 12:24pm)
האמת היא שמעולם לא התעסקתי...
התחלתי לעבוד בהייטק לפני 3 שנים בתחום הוידאו והסטרימינג..עשיתי קורס QA
מפה לשם היום אני בכלל מתעסק באינטגרציה ובדיקות קצה של המוצר שלנו והלקוחות
אתה יכול לתכנן מלא דברים והחיים יגלגלו אותך לכיוון אחר לגמרי.. יש לי פה חבר שלמד הנדסת חשמל בכלל...מעולם לא עסק בזה ומשכתי אותו לפה.
הלכת על הייצור או על המערכות מידע?


מערכות מידע
יותר מדבר אליי
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
Mar 18 2019 03:40am
Quote (NiRo_O @ 18 Mar 2019 12:33)
מערכות מידע
יותר מדבר אליי


בדוק..הרבה יותר סבבה ורלוונטי להיום

בלי קשר - מישהו פה משחק ב-
ESO ?

This post was edited by ^MaSTo0L^ on Mar 18 2019 03:40am
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Mar 18 2019 04:53pm
Quote (^MaSTo0L^ @ Mar 18 2019 12:40pm)
בדוק..הרבה יותר סבבה ורלוונטי להיום

בלי קשר - מישהו פה משחק ב-
ESO ?


לא שמעתי על זה. שלח טריילר
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
Mar 19 2019 05:17am
Quote (NiRo_O @ 19 Mar 2019 01:53)
לא שמעתי על זה. שלח טריילר



MMORPG זה
לא מצאתי טריילר ממש כי מליון דברים התווספו בשנים האחרונות אבל אולי זה -
https://www.youtube.com/watch?v=I6EOrN0_20c
PS4 אני משחק ב
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Mar 19 2019 05:19am
Quote (^MaSTo0L^ @ Mar 19 2019 02:17pm)
MMORPG זה
לא מצאתי טריילר ממש כי מליון דברים התווספו בשנים האחרונות אבל אולי זה -
https://www.youtube.com/watch?v=I6EOrN0_20c
PS4 אני משחק ב


וואלה אין לי זמן למשחקים כרגע ואין כסף לסוני 4 חחח
אולי כשיצא 5 אני אשקול לרכוש אחד
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
Mar 19 2019 05:22am
Quote (NiRo_O @ 19 Mar 2019 14:19)
וואלה אין לי זמן למשחקים כרגע ואין כסף לסוני 4 חחח
אולי כשיצא 5 אני אשקול לרכוש אחד


הכי מבין אותך..זה תקופות
גם לי בקושי אין זמן ועוד מעט אני אהפוך לאבא אז בכלל... אבל עדיין מוצאים זמן פה ושם
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Mar 19 2019 05:24am
Quote (^MaSTo0L^ @ Mar 19 2019 02:22pm)
הכי מבין אותך..זה תקופות
גם לי בקושי אין זמן ועוד מעט אני אהפוך לאבא אז בכלל... אבל עדיין מוצאים זמן פה ושם


שיהיה במזל טוב קודם כל :)
אני ביינתים מסתפק במשחקים של המובייל
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
Mar 19 2019 05:51am
Quote (NiRo_O @ 19 Mar 2019 14:24)
שיהיה במזל טוב קודם כל :)
אני ביינתים מסתפק במשחקים של המובייל


תודה יאח !
Go Back To עברית Topic List
Prev1200201202203204280Next
Add Reply New Topic New Poll