d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev1199200201202203280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
Mar 12 2019 04:11pm
Quote (NiRo_O @ 12 Mar 2019 23:51)
עוד שנה וחצי חח
סמסטר קשה. נמאס לי כבר


כל סימסטר קשה :wallbash:
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Mar 12 2019 04:14pm
Quote (holysword @ Mar 13 2019 01:11am)
כל סימסטר קשה :wallbash:


זה נכון...
אבל ככל שמשלבים עבודות זה נהיה סיוט
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
Mar 12 2019 04:15pm
Quote (NiRo_O @ 13 Mar 2019 00:14)
זה נכון...
אבל ככל שמשלבים עבודות זה נהיה סיוט


כן.. בעיה
חזרתי למסעדה שלי לפני חודשיים אבל במתכונת סטודנט
עדיין לא קל
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Mar 16 2019 05:51am
Quote (holysword @ Mar 13 2019 01:15am)
כן.. בעיה
חזרתי למסעדה שלי לפני חודשיים אבל במתכונת סטודנט
עדיין לא קל


מסעדה זו עבודה שדורשת יותר מידי אנרגיה לדעתי
ממליץ לך על אבטחה, ככה יהיה לך זמן לשבת ללמוד :)
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
Mar 16 2019 01:10pm
Quote (NiRo_O @ 16 Mar 2019 13:51)
מסעדה זו עבודה שדורשת יותר מידי אנרגיה לדעתי
ממליץ לך על אבטחה, ככה יהיה לך זמן לשבת ללמוד :)


אני עובד מ8 עד 13
ומקבל משכורת כפולה ממינימום, אז אני עובד 5 שעות ומקבל כאילו 10
זה שווה את זה
וכשיש לי לחץ בלימודים אני לוקח חופש
כשזקוקים לך בעבודה אתה יכול לקבל אחלה תנאים
ואבטחה בעייתי לי כי אני נשוי ולא לעניין להשאיר את האישה לבד בלילות
Trade Moderator
Posts: 27,982
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Mar 16 2019 01:34pm
מה אתם מתלוננים פה
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
Mar 17 2019 07:37am
איזה רחוק זה לימודים....
מה אתם לומדים ?
Member
Posts: 60,172
Joined: Oct 27 2006
Gold: 730,185.00
Trader: Trusted
Mar 17 2019 11:32am
Quote (^MaSTo0L^ @ Mar 17 2019 04:37pm)
איזה רחוק זה לימודים....
מה אתם לומדים ?


הנדסה תעשייה וניהול
והבחור הטבח מדמח
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
Mar 17 2019 02:31pm
Quote (^MaSTo0L^ @ 17 Mar 2019 15:37)
איזה רחוק זה לימודים....
מה אתם לומדים ?


התפזמת עלינו הרגע? :cry:
Member
Posts: 5,993
Joined: Oct 18 2003
Gold: 1.66
Mar 17 2019 11:28pm
Quote (holysword @ 17 Mar 2019 23:31)
התפזמת עלינו הרגע? :cry:


לא מאמין שיש בינינו פער גדול האמת
שמע אחי...זה כיף להיזכר לאחור..אתה תראה :)
ניר גם אני למדתי תעשיה וניהול..סיימתי הנדסאי והתחלתי הנדסה אבל פרשתי אחרי שנה..
איפה אתה לומד?

This post was edited by ^MaSTo0L^ on Mar 17 2019 11:28pm
Go Back To עברית Topic List
Prev1199200201202203280Next
Add Reply New Topic New Poll