Quote (NiRo_O @ 16 Mar 2019 13:51)
מסעדה זו עבודה שדורשת יותר מידי אנרגיה לדעתי
ממליץ לך על אבטחה, ככה יהיה לך זמן לשבת ללמוד :)
אני עובד מ8 עד 13
ומקבל משכורת כפולה ממינימום, אז אני עובד 5 שעות ומקבל כאילו 10
זה שווה את זה
וכשיש לי לחץ בלימודים אני לוקח חופש
כשזקוקים לך בעבודה אתה יכול לקבל אחלה תנאים
ואבטחה בעייתי לי כי אני נשוי ולא לעניין להשאיר את האישה לבד בלילות