d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > עברית > דיון הישראלים הרשמי!
Prev1181182183184185280Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
Jan 31 2017 05:01am
זה יאכף כמו שאוכפים מכירת סיגריות לקטינים וכמו עישון סיגריות במקומות ציבוריים
זה לא פשע אז זה לא מעניין יותר
על הדף, אתה אולי צודק, אבל בפועל זה כמעט ליגליזציה
Trade Moderator
Posts: 27,984
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Jan 31 2017 06:24am
Quote (holysword @ Jan 31 2017 02:01pm)
זה יאכף כמו שאוכפים מכירת סיגריות לקטינים וכמו עישון סיגריות במקומות ציבוריים
זה לא פשע אז זה לא מעניין יותר
על הדף, אתה אולי צודק, אבל בפועל זה כמעט ליגליזציה


ממש לא.
יחפשו אותך יותר ויותר, זה כמו דוחות שתיה על אלכוהול.
יעצרו אותך ויעשו עלייך חיפושים יותר מתמיד.


בהצלחה :)
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
Feb 1 2017 08:55am
תגידו אף אחד מכם לא היה חלק מהקבוצה של הישראלים המירק?
Diablo.isr
מירק
או מכירים אותם? אני מכיר רק ניקים שלהם
Anizarfati
Megazor
Tomerico > tomerico1@d2jsp
Yogi
לא זוכר עוד

This post was edited by holysword on Feb 1 2017 08:55am
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 2 2017 01:40pm
Quote (Yakir @ Jan 31 2017 03:24pm)
ממש לא.
יחפשו אותך יותר ויותר, זה כמו דוחות שתיה על אלכוהול.
יעצרו אותך ויעשו עלייך חיפושים יותר מתמיד.


בהצלחה :)


איזה מגזים וקיצוני אתה יקיר חחח
תפסיק להגזים המשטרה לא תתחיל לחפש יותר
הכל בסדר אתה יכול להמשיך לעשן לך הכל רגוע ידידי :)

This post was edited by Free4Good on Feb 2 2017 01:40pm
Trade Moderator
Posts: 27,984
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 3 2017 04:04am
Quote (Free4Good @ Feb 2 2017 10:40pm)
איזה מגזים וקיצוני אתה יקיר חחח
תפסיק להגזים המשטרה לא תתחיל לחפש יותר
הכל בסדר אתה יכול להמשיך לעשן לך הכל רגוע ידידי :)


תחשוב הגיוני ותבין שככל שיעשו עלייך חיפושים יותר = רווח למדינה.
כמו שהם צריכים לתת כמות דוחות תנועה בחודש, יהיה להם אותו דבר על קנאביס.
Member
Posts: 124,274
Joined: Mar 23 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 3 2017 07:22am
Quote (Yakir @ Feb 3 2017 01:04pm)
תחשוב הגיוני ותבין שככל שיעשו עלייך חיפושים יותר = רווח למדינה.
כמו שהם צריכים לתת כמות דוחות תנועה בחודש, יהיה להם אותו דבר על קנאביס.


אז מה ההיגיון בכל אי ההפללה הזה
Trade Moderator
Posts: 27,984
Joined: Dec 20 2005
Gold: 149,175.00
Trader: Trusted
Feb 3 2017 09:03am
Quote (Free4Good @ Feb 3 2017 04:22pm)
אז מה ההיגיון בכל אי ההפללה הזה


אין הגיון.
למה נראה לך כולם מפגינים נגד החרא הזה?
זה רק עוד דרך למדינה למשוך ממך כסף.
Member
Posts: 7,205
Joined: Jan 8 2017
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 21 2017 09:00am
שלום לכולם
Member
Posts: 11,937
Joined: Aug 21 2006
Gold: 2,160.10
Feb 21 2017 10:55am
היי
חדש פה כאילו?
Go Back To עברית Topic List
Prev1181182183184185280Next
Add Reply New Topic New Poll